موتورسیکلت برقی ساخت ایران به بازار می‌آید

  • اقتصادی
  • سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۰۰
    کد خبر :712088

در حال حاضر شهروندان، کشورهای مختلفی به ویژه در جنوب شرق آسیا استفاده از موتورسیکلت‌های برقی را به عنوان یک وسیله کاربردی، به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌دهند. در ایران نیز دیر یا زود وسائط نقلیه بهره‌مند از سوخت‌های غیر‌فسیلی جایگاه خود را در سبد حمل و نقل کشور خواهد یافت.

پویان احمدی‌زاده مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان، گفت: این شرکت موفق شده است تا تمام فرایندهای تولید موتور سیکلت برقی را اعم از طراحی، نمونه سازی وتولید در داخل کشور انجام دهد. نمونه این محصول نیز به صورت کامل تهیه و موفق به دریافت مجوزهای لازم شده است.

احمدی زاده افزود: اخذ مجوز پلاک گذاری از جمله مراحل نهایی است که در صورت تکمیل این مرحله، آخرین موانع در مسیر تجاری‌سازی محصول نیز برداشته خواهد شد، با هر بار شارژ، این موتورسیکلت ۶۵ کیلومتر را پیمایش می‌کند. هر بار شارژ این وسیله در حدود ۱۰۰۰ تومان هزینه دارد که با توجه به افزایش قیمت بنزین، صرفه اقتصادی استفاده از محصول را نسبت به گذشته افزایش داده است.

به گزارش فارس،وی افزد: باطری از جمله قطعات کلیدی در وسائط نقلیه برقی‌است، به همین خاطر باطری این موتور سیکلت به مدت دو سال توسط خود شرکت ضمانت می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید