فروش ویژه گوشی اقتصادی Huawei Y7p در ایران آغاز شد

    کد خبر :711168

گوشی Huawei Y7p به عنوان محصولی جدید در گروه گوشی‌های میان رده در ماه فوریه ۲۰۲۰ رونمایی شد. این گوشی‌ هوشمند از امکاناتی نظیر دوربین پشتی سه‌گانه مجهز به هوش مصنوعی، صفحه‌نمایشی با طراحی جدید برای تعبیه دوربین جلو و باتری با ظرفیت بالای ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد.

فروش محدود این گوشی هوشمند از روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه در فروشگاه‌های منتخب هوآوی آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید یک دستگاه Huawei Y7p یک عدد کارت حافظه 64 گیگ هدیه بگیرند و حافظه داخلی گوشی خود را به عدد 128 برسانند.

این محصول با صفحه‌نمایش ۶.۳۹ اینچی Punch FullView Display در دو رنگ با پایه سیاه و آبی عرضه شده ‌است.

گوشی Huawei Y7p با استفاده از سه دوربین هوشمند در قسمت پشتی و استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص بهتر و دقیق‌تر سوژه و صحنه یک انتخاب مناسب برای عکاسی محسوب می‌شود. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی این محصول کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ویژه دریافت اطلاعات تکمیلی و ایجاد افکت بوکه قرار گرفته است.

همچنین قابلیت Night Mode برای عکاسی در شب یا محیط‌هایی با نور محدود برای این محصول در نظر گرفته شده‌ و جلوی گوشی نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی وظیفه ثبت سلفی را برعهده دارد.

میان رده هوآوی از تراشه هشت‌هسته‌ای Huawei Kirin 710F مجهز به چهار هسته پردازشی Cortex-A73 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز کنار پردازشگر گرافیکی Mali G51-MP4 استفاده می‌کند.

رابط کاربری EMUI 9.1 بر پایه اندروید ۹ با راهکارهای خلاقانه در زمینه بهبود عملکرد و سرعت سیستم نیز نرم‌افزار این گوشی است و آپدیت اندروید ۱۰ نیز برای این گوشی به‌زودی عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا،گوشی Huawei Y7p یک گوشی اقتصادی است که می‌تواند با توجه به مشخصات قابل توجه‌اش تبدیل به یکی از مدل‌های پرفروش بازار ایران شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید