آثار ویل اسمیت در شبکه نمایش مرور می‌شود

    کد خبر :710951

به نقل از روابط عمومی شبکه «نمایش»، شبکه نمایش در ادامه تغییرات جدول پخش خود متاثر از شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی، این هفته به مرور آثار ویل اسمیت و پخش سری فیلم‌های «ریشه‌ها» در باکس فیلم های سینمایی دنباله دار خود می‌پردازد.

«عروسیخانه»، «هما»، «آخرین سرقت»، «مقصد نهایی»، «نگین»، «مرد» و «هفت معکوس» فیلم های سینمایی ایرانی باکس ساعت ۱۳ هستند که به ترتیب از شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه تا جمعه ۱۹ اردیبهشت پخش می‌شوند.

فیلم‌های «وداع با ابلهان»، «نجات بزرگ»، «مسافر فردا»، «ماجراهای خانه ما»، «رازهای گذشته یک زن»، «راه طولانی خانه و حادثه جویان» نیز این هفته از ساعت ۱۵پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

همچنین در هفته جاری فیلم‌های سینمایی دنباله دار ساعت ۱۹ به ترتیب از شنبه ۱۳ تا جمعه ۱۹ اردیبهشت، با پخش سری فیلم‌های «لاک‌پشت‌های نینجا ۲»، «صعود – قسمت‌های اول و دوم» و سری فیلم‌های «ریشه‌ها» که بر اساس رمان آلکس هالی ساخته شده‌اند و بازگوکننده حقایق بسیاری از جنایات قرون گذشته آمریکا در حق نیاکان او و مردم سیاه پوست آفریقا و در قالب چهار فیلم سینمایی است از شبکه نمایش ادامه می‌یابد.

به گزارش مهر،در هفته پیش رو از ساعت ۲۱ هم با پخش فیلم هایی به ترتیب «من ربات هستم»، «دشمن ملت»، «در جستجوی خوشبختی»، «ضربه مغزی»، «حماسه ساز»، «مرد دوگانه» و «زیبایی هر اتفاق» با بازی ویل اسمیت، آثار این بازیگر مرور می شود.

اسمیت، یکی از موفق‌ترین ستارگان سینمایی در ۲۰ سال اخیر است و به سرعت پله‌های ترقی و محبوبیت را بین مخاطبان سینما در سراسر دنیا پیمود. وی نقش‌های متنوعی را در کارنامه بازیگری‌اش به ثبت رسانده است و چهار بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، دوبار جایزه اسکار و یک بار نیز برنده جایزه گرمی شده است.

«هشت درجه زیر صفر»، «حداکثر محکومیت»، «پلیس گشت»، «آگهی ترحیم»، «پاپیون»، «قصر رویایی» و «ماموران بزرگراه» هم عنوان فیلم‌های دیگر شبکه نمایش است که در هفته جاری ساعت ۲۳ به ترتیب اسامی ذکر شده پخش می شوند.

فیلم‌های کلاسیک در باکس ساعت یک بامداد این شبکه نیز به ترتیب فیلم‌های «آخرین مترو»، «اهانت»، «اتاق ستاره»، «تاندر بولت و لایت فوت»، «ترافیک»، «دوستان ادی کویل» و «پاگنده به هنگ کنگ» می رود، خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید