کرونا در آمریکا؛ کشف 60 جسد در چند کامیون

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۱۹
    کد خبر :710843

پلیس نیویورک پس از دریافت چند تماس از مردم، توانست حدود ۶۰ جسد را که در چند کامیون قرار گرفته بودند کشف کند.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌ان‌ان»، نیروهای پلیس در محله «بروکلین» نیویورک، پس از دریافت چند تماس از شهروندان به محل توقف این کامیون‌ها رفتند.

تحقیقات پلیس نشان داد، یکی از مراکز نگه‌داری اجساد و اجرای مراسم خاکسپاری، به‌دلیل تکمیل شدن ظرفیت سردخانه‌هایش از این کامیون‌ها برای نگه‌داری اجساد استفاده کرده است.

دست‌کم یکی از این کامیون‌ها فاقد یخچال بوده و از قرار دادن قالب‌های یخ لابه‌لای اجساد برای سرد نگه‌داشتن آن‌ها استفاده شده بود. شهروندان با مشاهده چکه کردن مایعاتی از کف محفظه‌های این کامیون‌ها موضوع را با پلیس در میان گذاشتند.

طی هفته‌های گذشته بیش از ۱۷ هزار نفر در نیویورک در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشته‌اند و نگه‌داری و دفن اجساد آن‌ها به معضل بزرگی برای مسئولین تبدیل شده است.

به گزارش فارس، یکی از راه‌حل‌های مسئولین نیویورک برای نگه‌داری اجساد، استفاده از کامیون‌های یخچال‌دار است و شهرداری این شهر نیز یک کامیون را به همین کار اختصاص داده است. با این حال نگه‌داری نادرست اجساد در این کامیون‌ها می‌تواند مبنعی برای انتشار ویروس کرونا باشد.

در حال حاضر آمریکا بزرگ‌ترین مرکز شیوع ویروس کرونا در جهان محسوب می‌شود و بیش از ۶۰ هزار نفر در این کشور در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید