آنر از اسمارت‌فون‌های 9C ،9A و 9S رونمایی کرد

    کد خبر :710701

آنر سه عضو جدید به سری آنر 9 خود اضافه کرد. این سه گوشی عبارتند از 9C ،9A و 9S. هر سه مدل دارای مشخصات متوسط، باتری بزرگ و قیمت‌های جذاب هستند.

آنر 9C

آنر 9C دارای نمایشگر ۶.۳۹ اینچی IPS با رزولوشن +HD است و یک هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ خود برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. مشخصات این گوشی شباهت‌های زیادی به آنر پلی 4T دارد که از آن جمله می‌توان به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار اشاره کرد. با این‌حال، 9C از یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد.

در پشت گوشی یک حسگر اثر انگشت نیز وجود دارد. در داخل آنر 9C از چیپست کایرین 710A در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه قابل ارتقا با کارت microSD استفاده شده است. نرم‌افزار این گوشی اندروید 10 با رابط کاربری Magic UI 3.1 است و از سرویس‌های موبایلی گوگل بهره نمی‌برد و در عوض از سرویس‌های موبایل هواوی استفاده می‌کند. آنر 9C دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از اتصال NFC پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی به قیمت ۱۷۵ دلار برای پیش‌سفارش قابل دسترس است و فروش‌های رسمی آن نیز از تاریخ 4 می شروع خواهد شد.

آنر 9A

آنر 9A از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰x۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد و یک ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین‌های پشت این گوشی شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی می‌شوند. کار پردازش آنر 9A را تراشه هلیو P22 مدیاتک بر عهده دارد و در کنار آن از ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه قابل‌ارتقا استفاده شده است.

در رابطه با سایر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، اتصال NFC و اسکنر اثر انگشت در پشت اشاره کرد. همچنین شاهد اجرای اندروید ۱۰ در کنار رابط کاربری Magic UI 3.1 روی دستگاه خواهیم بود. پیش‌سفارش‌های آنر 9A در سه رنگ آبی، مشکی و سبز و به قیمت ۱۵۰ دلار هم‌اکنون آغاز شده است.

آنر 9S

آنر 9S ارزان‌ترین مدل در بین این سه گوشی است. نمایشگر آن یک پنل ۵.۴۵ اینچی با وضوح ۱۴۴۰x۷۲۰ پیکسل است که یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بالای خود دارد. در پشت گوشی هم یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار وجود دارد که در کنار فلاش LED در داخل یک ماژول مربعی قرار گرفته‌اند.

در داخل آنر 9S از چیپست هلیو P22، در کنار ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه قابل‌افزایش استفاده شده است و باتری آن ۳۰۲۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. این گوشی هم مثل دو مدل قبلی، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری Magic UI 3.1 اجرا می‌کند. آنر 9S در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی و به قیمت ۹۵ دلار برای پیش‌سفارش قابل دسترس است و فروش‌های رسمی آن از تاریخ 4 می شروع خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید