سامسونگ به دنبال ساخت دوربین 250 مگاپیکسلی است

    کد خبر :710685

از دوربین 64 مگاپیکسلی گرفته تا سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی گلکسی S20، همگی نشان می‌دهند تا جایی که اعداد و ارقام اجازه می‌دهند سامسونگ دست از توسعه بر نخواهد داشت. طبق آخرین گزارشات دریافت‌شده از چین، سامسونگ در حال توسعه سنسور 250 مگاپیکسلی با تکنولوژی ISOCELL است که اگر خوش‌شانس باشیم، شاهد حضور آن در پرچمدار سال بعد این شرکت خواهیم بود.

سنسور 150 مگاپیکسلی سامسونگ نیز بزودی برای عرضه و استفاده در گوشی‌های هوشمند آماده خواهد شد.

از آنجا که جزئیات بیشتری درمورد سنسور 250 مگاپیکسلی منتشر نشده‌است، باید منتظر ماند تا سامسونگ بطور رسمی از آن رونمایی‌کند. نکته قابل‌توجه اینست که برای ارائه بهترین کیفیت تصویر ممکن، سامسونگ باید همانند آنچه در دوربین گلکسی S20 شاهد آن بودیم، ابعاد این سنسور را نیز بزرگ‌تر کند. البته ما مطمئن هستیم این غول کره‌ای راهکاری خواهد یافت تا علاوه بر افزودن دوربینی بزرگ‌تر، دچار کمبود فضا برای دیگر قطعات نشود.

برای مقایسه باید بدانید ابعاد سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ 1/1.72 اینچ و سنسور 108 مگاپیکسلی 1/1.33 اینچ است. باتوجه به الگوی این اعداد، می‌توان احتمال‌داد سنسور 250 مگاپیکسلی این شرکت در ابعاد 1اینچ معرفی شود. همچنین اگر هوآوی توانسته بزرگترین دوربین خود را با ابعاد 1/1.28 اینچ در سری P40 قرار دهد، سامسونگ نیز قادر به انجام چنین کاری خواهدبود. سوال مهمی که پیش می‌آید اینست که آیا بازهم شاهد نوآوری این شرکت خواهیم بود یا خیر؟

اما تلاش‌های سامسونگ در اینجا به پایان نمی‌رسد، طبق اخبار اخیر، این غول کره‌ای در حال کار برروی دوربین 600 مگاپیکسلی است، اگرچه این دوربین در گوشی‌های هوشمند استفاده‌ای نخواهد داشت، نشان از آن دارد که سامسونگ بودجه زیادی را صرف توسعه دپارتمان تصویربرداری این شرکت می‌کند. هنوز مشخص نیست که سنسور 250 مگاپیکسلی سامسونگ درکدام پرچمدار حضور خواهد داشت، اما حدس ما اینست که سنسور 150 مگاپیکسلی در گلکسی S21 و سنسور 250 مگاپیکسلی همراه با Note 21 معرفی خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید