کارگردان معروف ایرانی درباره کرونا فیلم می سازد

    کد خبر :709688

پوران درخشنده در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین مراحل از ساخت فیلم سینمایی «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» گفت: واقعیت امر به دلیل شیوع کرونا و شرایط به وجود آمده کمی از پیگیری کارها در قبال تولید این فیلم عقب افتادم و بیشتر زمانم را در قرنطینه خانگی به سر بردم.

وی در همین راستا ادامه داد: تمام تلاش من این است که «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» را بسازم، این فیلم بنا به دغدغه‌هایی که دارم باید ساخته شود و به محض عادی شدن شرایط بار دیگر مقدمات پیش تولید این فیلم سینمایی را از سر خواهم گرفت.

کارگردان فیلم «زیر سقف دودی» با اشاره به نگارش فیلمنامه ای جدید اضافه کرد: طی روزهای قرنطینه خانگی پس از شیوع کرونا در خانه مشغول نگارش فیلمنامه جدیدم بودم که امیدوارم بتوانم این فیلم را هم امسال بسازم. این فیلم بنا به شرایط روز جامعه ساخته خواهد شد.

وی درباره مضمون فیلم سینمایی جدید خود اضافه کرد: این فیلم به زندگی پزشکان و همین دوران قرنطینه که هم اکنون آن را پشت سرگذاشتیم بر می‌گردد، می‌خواهم فیلمی درباره ویروس کرونا و فداکاری بسیاری از پزشکان و مشکلاتی که آن‌ها در این بازه زمانی پشت گذاشتند بسازم.

درخشنده درباره زمان ساخت دو فیلم خود خاطرنشان کرد: واقعیت اینکه به محض اینکه شرایط کشور بعد از شیوع کرونا به وضعیت عادی بازگردد مقدمات ساخت هر دو اثر را فراهم می‌کنم، اینکه کدام فیلم اول ساخته شود کاملاً به شرایط بستگی دارد، اما امیدوارم بتوانم یکی از این دو اثر را به جشنواره فیلم فجر امسال برسانم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید