پرسپولیس نمی‌خواست با سپاهان بازی کند!

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۲۹
    کد خبر :708670

رضا فتاحی درباره نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان کمیته وضعیت فدراسبون فوتبال اظهار داشت: نمایندگان تیم‌ها در روزهای مختلف به فدراسیون آمدند و جلسه داشتند. ما پرونده‌ای در فیفا نداریم و فقط نظرات مطرح شده را گوش کردیم. انشاءالله این نشست‌ها ادامه داشته باشد و آسیب‌شناسی‌ها در فوتبال ما لحاظ شود.

وی درباره صحبت‌های افشین پیروانی علیه امیر قلعه‌نویی گفت: پرونده قلعه‌نویی در فوتبال با قهرمانی‌هایی که کسب کرده، مشخص است و کسی نمی‌تواند بگوید این افتخارات، چطور به دست آمده است. قلعه‌نویی کادر فنی فهیمی دارد و طبق اصول فوتبال پیش می‌رود. او به هیچ وجه سنتی نیست و افتخاراتش با درایت و توانایی فنی بوده است. قلعه‌نویی روزبه‌روز خودش را مطابق فنون فوتبال جهان پیش می‌برد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درخصوص جلسه فردا (پنجشنبه) کمیته استیناف برای صدر رای دیدار پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: مدارک خود را ارسال کردیم و اسناد جدیدی داریم که آنها را ارائه می‌کنیم. انشاءالله که رای (شکست 3 بر صفر سپاهان) برگردد و نتیجه بازی در زمین رقم بخورد تا سایر تیم‌ها ضرر نکنند.

فتاحی در این باره که گفته می‌شود به مدیران باشگاه‌ها توصیه شده بازیکن خارجی نگیرند، گفت: اصلاً بحث عدم جذب بازیکن خارجی نبود و گفتند قرارداد بازیکنان خارجی، ریالی بسته شود. ما هم گفتیم ممکن است برخی بازیکنان با باشگاه‌ها، قرارداد داشته باشند یا اینکه این قانون باعث می‌شود بازیکنان درجه یک به فوتبال ایران نیایند. قرار شد در این باره بحث کارشناسی کنند و هر تصمیمی گرفته شود، ما تابع آن هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا AFC ورزشگاه نقش جهان اصفهان را برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا تایید کرد یا خیر، اظهار داشت: بله این ورزشگاه به تایید AFC رسید. ما ورزشگاه فولادشهر را هم معرفی کردیم، اما ورزشگاه نقش جهان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید شده است.

به گزارش تسنیم،سرپرست تیم سپاهان در مورد اینکه پیروانی رقم قرارداد قلعه‌نویی با سپاهان را 10 میلیارد تومان عنوان کرده بود، گفت: این عدد را تایید نمی‌کنم و مطمئن باشید این رقم درست نیست، اما نمی‌توانم مبلغ قرارداد قلعه‌نویی را بگویم.

فتاحی درخصوص اینکه آیا کلاس آموزشی برای نمایندگان باشگاه‌ها برگزار می‌شود یا خیر، تصریح کرد: نبی تاکید کرد باشگاه‌ها برای همه مدیران خود کلاس آموزشی بگذارند.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته حاضر است سپاهان در تهران با پرسپولیس بازی کند، خاطرنشان کرد: ما خواستار برگزاری بازی با پرسپولیس هستیم. خدا شاهد است که ما آمدیم بازی کنیم و من این موضوع را ساعت 5 به مرادی (ناظر دیدار) گفتم، اما ارده‌ای برای برگزاری مسابقه در تیم پرسپولیس و مسئولان برگزاری بازی نبود.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان برگزاری مسابقه می‌خواستند بازی برگزار شود یا خیر، بیان کرد: نمی‌گویم دوست نداشتند بازی برگزار شود. رختکن تیم پرسپولیس کنار رختکن داوران بود و آنها لباس پوشیده بودند تا ورزشگاه را ترک کنند.

فتاحی درباده احتمال شکایت باشگاه سپاهان به دادگاه عالی ورزش در صورت تایید برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در کمیته استیناف اظهار داشت: ابتدا اجازه دهید جلسه کمیته استیناف برگزار شود. مگر شما قاضی پرونده هستید؟ صالحی (رئیس کمیته استیناف) هم گفت پرونده را هنوز ندیدم و امیدوارم رای خوبی صادر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید