همسر تاجر ایرانی، رابط محمد بن سلمان

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳
    کد خبر :708193

فوتبال اروپا پر است از ایجنت‌هایی که با بازیکنان و مربیان مختلف در همه سطوح کار می‌کنند. ایجنت‌هایی که با برآورده کردن نیاز باشگاه‌ها، سود خوبی از دو طرف به جیب می‌زنند. با این حال نمی‌توان این را نادیده گرفت که ماجرای ایجنت‌های فوتبال هم به نوعی توسط چند نفر که خیلی بانفوذ هستند اداره می‌شود. این‌بار، اما یک چهره جدید وارد دنیای حرفه‌ای ایجنت‌ها شده که هم با افراد ثروتمند رابطه خوبی دارد و هم اینکه با سیاستمداران نشست و برخاست می‌کند.

آماندا استیولی پشت خرید نیوکاسل توسط بن سلمان

حتماً خبر دارید که بن سلمان اخیراً باشگاه نیوکاسل را به مبلغ ۳۰۰ میلیون پوند از مایک اشلی خریداری کرده است. پشت پرده این انتقال خانم آماندا استیولی حضور دارد. کسی که چندین ماه برای فروش نیوکاسل دنبال مشتری بود و دست آخر بن سلمان را برای خرید این باشگاه متقاعد کرد. نفوذ او در این انتقال طوری بود که توانست از اشلی برای بن سلمان تخفیف بگیرد تا دل دوطرف معامله را به دست آورد، اما به راستی او کیست؟

مدلی که تاجر شد

آماندای ۴۷ ساله، متولد منطقه یورکشایر است. او از ابتدای نوجوانی به کار مدلینگ روی آورد و به خاطر جذابیتی که داشت موفق شد در تبلیغات تلویزیونی هم ایفای نقش کند. آماندا با هوشی که داشت موفق شد در ۱۶ سالگی پذیرش دانشگاه کمبریج را با معدل بالا بگیرد و راهی یکی از تاپ‌ترین دانشگاه‌های دنیا شود. آشنایی با یک نفر، اما مسیر زندگی او را عوض کرد.

دوستی با شاهزاده انگلیس

در همان جوانی آشنایی با شاهزاده آندرو زمینه‌ساز پیشرفت آماندا شد. آماندا که آن زمان هم مستقل بود و رستوران کوچکی را اداره و گسترش می‌داد، توانست از طریق دوستی با شاهزاده آندرو وارد دربار شود و ارتباطات خوبی را با افراد پرنفوذ برقرار کند. ارتباطاتی که به عنوان یک آدم عادی هرگز نمی‌توانست به آن برسد و آندرو این فرصت را به او داد تا خودش را خیلی زود به عنوان تاجر در انگلیس معرفی کند.

رد پیشنهاد ازدواج شاهزاده آندرو

دوستی آندرو و آماندا آنقدر نزدیک شده بود که شاهزاده به او پیشنهاد ازدواج داد. پیشنهادی که توسط آماندا رد شد و دلیلش این بود: «نمی‌خواستم با ورود به دربار استقلالم را از دستهمسر تاجر ایرانی، رابط محمد بن سلمان بدهم.» با این حال رابطه دوستی این دو نفر به‌هم نخورد. او در این مدت سخت تلاش کرد و با استفاده از روابط به وجود آمده موفق شد بیزنس‌های زیادی را به سرانجام برساند و ثروتش را چندین برابر کند.

ازدواج با تاجر ایرانی

خانم استیولی در مسیر کاری خود به تاجری ایرانی به نام مهرداد قدوسی برخورد کرد که زمینه‌ساز علاقه‌مندی این دو به یکدیگر و سپس ازدواج‌شان شد. ازدواجی که هر دو نفر را در پیشرفت کاری و افزایش ثروت‌شان کمک کرد. هرچند در سال ۲۰۱۳ آماندا با بیماری هانتینگتون دست و پنجه نرم کرد که بازه زمانی سختی را برایش رقم زد، اما توانست بهبود پیدا کند.

ارتباط با مالک نیوکاسل

مایک اشلی چند وقتی است که به فکر فروش سهامش افتاده بود. اعتراض هواداران و بازخورد منفی گرفتن از هزینه‌هایی که برای باشگاه کرد باعث شد دیگر خیلی به تیم‌داری علاقه‌ای نداشته باشد. او که با آماندا قبلاً هم تجربه بیزنس را داشت، پیشنهاد کرد تا برای باشگاهش مشتری پیدا کند و کومیسیون خوبی هم دریافت کند.

بسته پیشنهادی به بن سلمان

آماندا بعد از چند ماه جست‌وجو توانست از طریق ارتباطاتش به بن سلمان برسد و شاهزاده سعودی را پای میز مذاکره بکشاند. آماندا می‌دانست که بن سلمان در سال ۲۰۱۵ در پروژه خرید منچستریونایتد شکست خورده است. پس چه بهتر که پاکت سهام نیوکاسل را با قیمت خیلی کمتر روی میز شاهزاده سعودی بگذارد. رقمی که توانست از اشلی هم تخفیف بگیرد و خوب متوجه بود ۳۰۰ میلیون پوند برای بن سلمان پول زیادی به حساب نمی‌آید و در عوض او را به آرزوی تیم‌داری در جزیره می‌رساند. کاری که در انجام دادنش موفق بود.

ایجنت جدید دنیای فوتبال

به گزارش خبر ورزشی،آماندا با استفاده از همین هوش اکنون توانسته خودش را به عنوان رابط و ایجنت جدید دنیای فوتبال به همگان معرفی کند. کسی که هم مستقل است، هم در دربار انگلیس نفوذ دارد، هم با همسر مورد علاقه‌اش ازدواج کرد، هم مورد اعتماد شاهزاده سعودی است و از همه مهمتر اینکه خودش را به عنوان ایجنت جدید دنیای فوتبال معرفی کرد که می‌توان روی معاملاتش حساب کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید