تیگوان فیس لیفت پلاگین هیبریدی ۲۰۲۱ برای اولین بار شکار شد(تصاویر)

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ۱۳:۳۲
    کد خبر :704737

«فولکس واگن» به تازگی خبر تولید و معرفی نسخه پلاگین هیبریدی از «تیگوان فیس لیفت ۲۰۲۱» را تأیید کرده است. اکنون اولین تصاویر جاسوسی از این خودرو نیز منتشر شده است.

تیگوان پلاگین هیبریدی که همانند مدل های هیبریدی پاسات و گلف احتمالاً نام GTE را یدک می کشد، با ظاهر متفاوت سپرهای جلو و عقب عرضه خواهد شد. با نمایان شدن درگاه شارژ روی گلگیر جلوی سمت چپ می توان پلاگین هیبریدی بودن این مدل را تأیید کرد.

فولکس واگن تیگوان پلاگین هیبریدی فیس لیفت به احتمال زیاد ویژگی های فنی مشابهی با گلف نسل هشتم خواهد داشت. در مدل پلاگین هیبریدی گلف با استفاده از پیشرانه ۴ سیلندر ۱٫۴ لیتری با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۱۲ اسب بخار، مجموع خروجی ۲۴۲ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر به دست می آید. انتقال قدرت نیز توسط جعبه دنده ۶ سرعته DSG انجام می گیرد. با بهره گیری از بسته باتری ۱۳ کیلووات ساعتی لیتیوم یونی، فولکس واگن گلف MK8 می تواند مسیر ۶۰ کیلومتر را، در حالت پاک، با بیشینه سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت بپیماید.

با توجه به ابعاد و وزن بیش تر تیگوان، احتمالاً در این مدل از بسته باتری با ظرفیت بیش تری استفاده می شود و شعاع مسافتی افزایش خواهد یافت. فارغ از مشخصات فنی، تاکنون تصویری از نمای داخلی خودرو منتشر نشده است، اما احتمالاً تیگوان فیس لیفت با تودوزی و تریم جدید کابین رونمایی خواهد شد. اگر همه گیری ویروس کرونا در برنامه معرفی تیگوان فیس لیفت تأثیر منفی نداشته باشد، این خودرو در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید