رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد:

پلمب ۳۱۰ مرکز متخلف توزیع کالا‌های بهداشتی

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷
    کد خبر :704625

سردار محمدرضا مقیمی افزود: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالا‌های بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبار‌ها و مراکز متخلف پخش کالا‌های بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبار‌های مورد نظر می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقصادی ناجا خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحد‌های صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۶۱۲ هزار و ۶۷۷ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۴۶۵ هزار و ۱۱۸ عدد دستکش، ۸۰ هزار و ۱۵۰ عدد انواع ماسک، ۶۷ هزار و ۴۰۹ عدد مواد ضدعفونی کننده و انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین ۳۱۰ مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان‌ها تحویل شد، عنوان کرد: در این رابطه ۶۴ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های بهداشتی از شهروندان خواست: همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید