گارانتی خودروهای هیوندای با شیوع کرونا، تمدید شد

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۴۸
    کد خبر :704545

در پی شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت تردد برای مشتریان، هیوندای گارانتی بیش از ۱/۲ میلیون دستگاه خودرو را در سراسر جهان به مدت سه ماه تمدید کرد.

هیوندای موتور ضمانت‌نامه بیش از ۱/۲۱ میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان را برای پشتیبانی از مالکانی که ممکن است در سرویس‌دهی و تعمیر خودروهای خود در طول همه‌گیری ویروس کرونا با مشکل رو‌به‌رو شوند‌، تمدید خواهد کرد. مالکان خودروهای هیوندای در امریکا، دارای ۵ سال یا ۹۶،۰۰۰ کیلومتر ضمانت خودرو و ۱۰ ساله یا ۱۶۰،۰۰۰ کیلومتر ضمانت پیشرانه هستند که اعتبار آن طی دو ماه آینده منقضی می‌شود. هیوندای طی روزهای آینده با کلیه مشتریان واجد شرایط تماس خواهد گرفت.

بری راتزلف، مدیر ارشد بخش مشتریان هیوندای در آمریکای شمالی گفت:

این نمونه‌ی عالی دیگری از چگونگی حمایت ما از مشتری و ادامه دادن تقویت بهترین ضمانت‌نامه در آمریکا است. درحالی‌که اکثر نمایندگی‌های هیوندای برای ارائه خدمات آماده هستند، ما می‌خواهیم مشتریان در بازدید از نمایندگی‌ها برای کار گارانتی و هرگونه خدمات خودرویی احساس راحتی کنند.

هیوندای همچنین تأیید کرده است که هم‌زمان با تعطیلی بسیاری از نمایندگی‌های این شرکت در سراسر ایالات متحده آمریکا، بیشتر بخش‌های خدمات باز هستند. این شرکت خودروسازی همچنین سیاست جدیدی دارد که به مشتریان اجازه می‌دهد به‌جای امضای فیزیکی اسناد، امضای الکترونیکی برای تعمیر وسایل نقلیه صادر کنند.

هیوندای همچنین در سراسر جهان، ضمانتنامه‌هایی را نیز که بین ماه مارس تا ژوئن سال ۲۰۲۰ منقضی می‌شوند، به مدت سه ماه تمدید می‌کند. بیش از ۱/۲ میلیون دستگاه خودروی هیوندای در ۱۷۵ کشور واجد شرایط هستند.

وان‌هانگ چو، معاون اجرایی و رئیس بخش تجربه مشتری شرکت هیوندای موتور در این زمینه گفت:

ما درک می‌کنیم که بسیاری از مشتریان ما در این شرایط ممکن است محدود شوند یا به سرویس‌دهی وسایل نقلیه دسترسی نداشته باشند. با این برنامه‌های ضمانت‌نامه، ما می‌خواهیم خیال خود را درباره واجد شرایط بودن تعمیرات گارانتی و خدمات مرتبط با آن در ماه‌های آینده راحت کنیم. ما نه‌تنها به سلامتی و ایمنی مشتریان خود اهمیت می‌دهیم، بلکه به سلامت و ایمنی وسایل نقلیه آن‌ها نیز اهمیت می‌دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید