خالق «هری پاتر» هم به کرونا مبتلا شده!

    کد خبر :704511

رولینگ دیروز دوشنبه در صفحه توییترش نوشت گرچه رسماً آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را انجام نداده، اما در دو هفته گذشته، همه علایم این بیماری از جمله مشکلات تنفسی را داشته است.

رولینگ گفته است اکنون کاملاً بهبود یافته و رهنمود‌هایی برای آن‌ها که ممکن است مبتلا باشند ارایه کرد.

وی با اشاره به توصیه‌های پزشکان بیمارستان کویینز بریتانیا درباره مشکلات تنفسی خواست مردم این بیماری را جدی بگیرند و با اشتراک ویدیویی از یوتیوب از پزشکی در این بیمارستان نشان داده چگونه باید نفس کشید. در این فیلم نشان داده می‌شود که باید در دو مرحله، پنج نفس عمیق کشید و در ششمین نفس، یک سرفه بزرگ انجام داد و جلوی دهان را هم گرفت. وی توضیح می‌دهد که این عمل به باز شدن ریه‌ها کمک می‌کند. این پزشک همچنین از بینندگان می‌خواهد که صورت خود را روی بالش بگذارند و ۱۰ دقیقه نفس عمیق بکشند.

رولینگ در پست خودش نوشته است که از این توصیه‌ها استفاده کرده و این تکنیک به وی کمک کرده است تا بتواند بهبود یابد.

میراث موفقیت‌آمیز هری پاتر هنوز ادامه دارد و رولینگ با «هیولا‌های شگفت‌انگیز و زیستگاه‌هایشان» این شخصیت‌ها را دنبال کرده است. قسمت سوم این فیلم به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

به گزارش مهر، این نویسنده مشهور در حالی که خود بیمار بود، سعی کرد تا کودکان در قرنطینه را دلخوش و سرگرم کند و در روز یکم آوریل وب سایت «هری پاتر در خانه» را معرفی کرد و نوشت: حالا که مدارس تعطیل هستند دوست دارم کودکان در مدرسه جادوگری هری‌پاتر ثبت نام کنند و با هدیه‌های جادویی من سرگرم شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید