محسن هاشمی: تعطیلی مترو و اتوبوس در صورت تداوم فعالیت اجتماعی معنا ندارد

    کد خبر :704495

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تعطیلی مترو و اتوبوس گفت: وقتی قرار است دو سوم کارمندان و بقیه سر کار بروند نمی‌توانند که با حمل و نقل شخصی این کار را انجام دهند بنابراین وارد این بحث نمی شویم.

 محسن هاشمی روز سه شنبه در پایان دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران توضیح داد: بحث‌هایی همچون فاصله‌گذاری اجتماعی فراتر از موضوع مترو و اتوبوس است.

وی ادامه داد: زمانی که تعداد مسافران کم باشد می‌توان از شیوه‌نامه‌ فاصله گذاری اجتماعی استفاده کرد اما اگر مسافر زیاد باشد که این شیوه‌نامه موثر نیست.

به گفته هاشمی، اگر قرار باشد فاصله یک یا دو متر حفظ شود این حتی در تاکسی هم جواب نمی‌دهد چه برسد به مترو.

به گزارش ایرنا،رئیس شورای شهر تهران در خصوص جلسه امروز شورا نیز گفت: امروز میزبان دکتر زالی بودیم و در حال حاضر دوگانگی در صحبت‌های مسئولان ارشد دیده می‌شود چرا که از یک سو وزارت بهداشت و درمان تقاضای اعمال سختگیری‌های بیشتر را دارد اما از سوی دیگر بخش اقتصادی کشور نیز تصمیماتی اتخاذ می‌کند که باعث می‌شود مردم خود به خود احساس کنند که قدرت ویروس کرونا خیلی هم زیاد نیست.

هاشمی خاطرنشان کرد: تصمیمات درست و روشن برای مردم تبیین نمی‌شود و موضوع لوث شده و این را نیز در صحبت‌های دکتر زالی حس کردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید