بازگشت ترافیک به تهران؛ قرنطینه شکسته شد! (فیلم)

    کد خبر :703696

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک روان در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در شانزدهم فروردین ماه ۱۳۹۹ گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر ترافیک در تمامی جاده‌های کشو روان است و تردد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی ادامه داد: صبح امروز در آزادراه قزوین ـ کرج در محدوده قزوین ـ کرج و آزادراه کرج ـ قزوین در محدوده پل فردیس تا پل کلاک شاهد ترافیک پرحجم بودیم که این مساله رفع شد و در حال حاضر ترافیک در تمام جاده‌ها روان است.

بازگشت ترافیک به تهران!

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، همچنان توصیه پلیس به پرهیز از سفرها و ترددهای غیرضروری است.

ترافیک سنگین در بزرگراه شهید همت تهران صبح امروز!

مرکز کنترل ترافیک تهران، اعلام‌کرده مسیر غرب به شرق در خیابان آزادی و در بزرگ‌راه‌های همت، حکیم، هاشمی‌رفسنجانی، شیخ‌فضل‌الله نوری؛ در مسیر شرق به غرب بزرگ‌راه‌های زین‌الدین و سلیمانی و مسیر جنوب به شمال بزرگ‌راه نواب ترافیک سنگینی دارند.

همچنین صبح امروز تصاویری از شلوغی مترو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

 

ازدحام جمعیت در مترو تهران؛ صبح امروز شنبه ۱۶ فروردین‌ماه

این در حالی است که روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت، درباره آغاز به کار برخی مشاغل از فردا شنبه 16 فروردین گفت: “تمامی مشاغل باید تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا باشند، به این صورت آغاز به کار مشاغلی که جزء موارد استثنا قرار نگرفته است ممنوع بوده و اگر کارفرمایی اقدام به بازگشایی محل کار کند متخلف است؛ چراکه مصوبات ستاد مقابله با کرونا عینا مانند مصوبات شورای عالی امنیت ملی است و با متخلفان برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت. اکنون در وضعیت پاندمیک بیماری قرار داریم و کشورهای اطراف ما هم درگیر این بیماری هستند و در نمودارهای شیوع و ابتلا با ما همزمان نیستند. در نتیجه هر وقت این محدودیت کاسته شود، ریسک افزایش ابتلا وجود دارد. آغاز به کار مشاغل باید گام به گام و هوشمندانه انجام شود که پروتکل‌های آن در فاصله گذاری هوشمند به دولت اعلام و پس از تصویب قابل اجرا خواهد بود.”

شراط تهران هنوز مطلوب نیست

در همین باره علیرضا زالی درباره شیوع کرونا در شهر تهران خاطرنشان کرد: تهران هنوز به شرایط مطلوب کنترل کرونا نرسیده و این مهم نیازمند بررسی‌های بیشتر در روز‌های آتی خواهد بود.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا گفت: اگرچه شتاب شیوع کرونا در تهران کمی کند شده، ولی هنوز به حد قابل قبول نرسیده و هنوز هم شاهد مراجعه مردم به اورژانس‌ها و مراکز درمانی برای درمان کرونا هستیم.

وی با اشاره به این که میزان مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی نیز طی روز‌های اخیر افزایش یافته توضیح داد: تهران هنوز در شرایط مطلوب کنترل کووید ۱۹ قرار ندارد.

تصویر گوگل‌مپ از ترافیک سنگین بزرگ‌راه‌های حکیم، همت و توحید در روزهایی که کشورهای درگیر با کرونا در قرنطینه‌ هستند اما در تهران بسیاری باید سر کار بروند

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ادامه داد: هنوز نگرانی‌های بازگشت موج دوم مسافران‌نوروزی به قوت خود باقی است تا بتوانیم تحلیل دقیق تری از شرایط ارائه دهیم.

زالی افزود: در چند روز آینده می‌توانیم با ارائه آمار مراجعات مردم به مراکز درمانی میزان افزایش شیوع کرونا را تخمین بزنیم.

وی از استمرار افزایش مبتلایان به کرونا در تهران خبر داد و گفت: متاسفانه تعداد آمار مبتلایان کاهش نیافته و کماکان بسیاری از تخت‌های ویژه و بستری به مبتلایان به کووید ۱۹ اختصاص دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید