کرونا پایان بچه مهندس را تغییر داد

    کد خبر :703309

«حسن وارسته» نویسنده فصل دو و سه سریال «بچه مهندس»، گفت: با توجه به اینکه تصویربرداری سریال در روزهای پایانی اسفند سال گذشته به پایان رسید باید مراحل فنی انجام شده و بعد آماده پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش مهمی از مراحل فنی شامل بخش های تروکاژ و کامپیوتری است، همچنین تدوین نهایی و صداگذاری و موسیقی نیز از مراحل پس تولید است که هنوز انجام نشده است.

این نویسنده همچنین افزود: در سمت های پایانی این سریال خودم هم بازی کردم و نقش کارشناس و نماینده فنی برگزاری مناقصه را داشتم.

نویسنده سریال «پایتخت» ادامه داد: ظاهرا بچه مهندس یکی از گزینه های جدی برای پخش در ماه مبارک رمضان شبکه دو است.

وی همچنین درباره مشکلات مراحل پس از تولید این سریال نیز بیان داشت: یکی از مسایل کمی ما را مردد کرده، مشکلات فنی و تروکاژ و جلوه های کامپیوتری است که زمانبر است. مضاف بر این، پروسه تدوین نهایی و صداگذاری هم روند طولانی است.

وارسته ادامه داد: ما سعی کردیم به دلیل شرایط حاد کشور و ماجرای ویروس کرونا، قبل از عید پروژه را به سر و سامان برسانیم و من در مقام نویسنده تلاش کردم با بازنگری مجدد در فیلمنامه و بازنویسی و موجز کردن قصه، با گروه همراهی کنم.

این نویسنده ادامه داد: اگرچه می دانم این ایجاز و تلخیص کردن قصه، به خصوص در قسمت های پایانی که جمع بندی لاین قصه ها است ممکن است به فرجام قصه و آدم های داستان صدمه وارد کند. اما به دلیل همه گیر و و واگیر بودن بودن ویروس کرونا و سلامت جان همکارانم ، ترجیح دادم به قصه صدمه وارد شود، اما به جان همکاران عزیزم آسیبی نرسد.

وی در پایان نیز گفت: ما در سریال دو قسمت در مناطق محروم بیرجند تصویربرداری داشتیم که فرجام یکی از شخصیت های اصلی قصه که دوست صمیمی جواد بود را باید نشان می دادیم، اما به دلایلی که اشاره شد آن بخش را تصویربرداری نکردیم.

به گزارش فارس، علی غفاری کارگردانی و سعید سعدی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارند. دو فصل قبل این سریال در سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ بروی آنتن رفت.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران جدید این فصل هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید