اسکوچیچ: 30 بازی تیم ملی را در دوران قرنطینه دیدم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷
    کد خبر :703012

به نقل از سایت«vecernji» کرواسی، شیوع ویروس کرونا در ایران نزدیک به 40 هزار نفر را مبتلا کرده و حدود 3 هزار نفر جان خود را از این تعداد از دست دادند. دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران اکنون در کرواسی حضور دارد و منتظر پایان این بحران است تا به ایران برگردد و کارش را ادامه دهد.

سرمربی ایران درباره اولین تجربه اش از شنیدن شیوع ویروس کرونا در جهان، گفت: اولین بار در فرودگاه مسکو بود که فیلم هایی از مبتلایان به کرونا را در فضای مجازی دیدم. واقعا از دیدن آن صحنه ها متاثر شدم. همان لحظه مسافران چینی را دیدم که با زدن ماسک به همراه تیم امنیتی حرکت می کردند. وقتی به تهران رسیدم با 4 نفر از دستیارانم در کمپ تیم ملی در تماس بودم. کمپ تیم ملی ایران مثل کمپ های بزرگ ترین باشگاه های فوتبال دنیا است. آنجا هر روز 2 بار تست دمای بدن می دادیم و همه چیز مرتب ضدعفونی می شد.

او درباره سفر سختی که با کمک سفارت کرواسی در ایران داشت تا موفق شد به کشور برگردد، گفت: از آقای استامبوک تشکر می کنم. او با رفتار حرفه ای خود باعث شد تا بتوانم بلیت پرواز به اروپا را بگیرم. در آن هواپیما دیپلمات های زیادی بودند که از ایران خارج می شدند. اگر در آن زمان نمی توانستم از ایران خارج شوم چه کسی می دانست چه زمانی می توانستم به کرواسی برگردم.

سرمربی تیم ملی در ادامه درباره قرنطینه شدن 14 روزه اش در کرواسی، خبر داد و گفت: وقتی به زاگرب رسیدم یک اتومبیل کرایه کردم و به شهر رجیکا رفتم. آنجا برای مدت 2 هفته در آپارتمان قرنطینه بودم و نتوانستم خانواده ام ببینم. در آن زمان همسر و عمویم برای من غذا می آوردند. سخت ترین لحظه برایم در دوران قرنطینه این بود که نمی توانستم دختر 9 ماهه خود را به آغوش بگیرم. در دوران قرنطینه نزدیک به 30 بازی تیم ملی را تماشا کردم.

به گزارش فارس،اسکوچیچ درباره صادق محرمی، لژیونر ایرانی عضو باشگاه دیناموزاگرب، عنوان کرد: عملکردش در بازی با هایدوک را دیدم. البته این عملکرد خوب از او مرا شگفت زده نکرد چون او در سن 17 سالگی در زمان مربیگری ام در ملوان در ترکیب اصلی تیم قرار داشت. تنها نقطه ضعفش این است که دوست دارد در حملات مشارکت کند ولی در بازگشت کند است. اگر او این کار را نکند یک مدافع عالی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید