دلیل لغو بازی‌های ملی چیست؟

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ۸:۲۲
    کد خبر :702945

پس از تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مبنی بر تعویق کلیه بازی‌های ملی در ماه ژوئن، رئیس این نهاد بر از سرگیری لیگ‌های معتبر اروپایی در فصل جاری تاکید کرد.

هدف یوفا از تعویق بازی‌های ملی در ماه ژوئن، ایجاد فرصتی برای به پایان رساندن لیگ‌های اروپایی پس از پایان شیوع گسترده ویروس کروناست.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا در جلسه مجازی با روسای فدراسیون‌های عضو با تاکید بر تلاش برای به پایان رساندن لیگ‌های اروپایی، تمام تصمیمات یوفا را تلاشی برای ادامه لیگ‌های اروپایی دانست.

یوفا اعلام کرد ممکن است همه بازی‌ها پشت درهای بسته برگزار شود؛ حتی فینال لیگ قهرمانان اروپا. همچنین این سازمان احتمال شروع دوباره لیگ‌ها را در ماه‌های آوریل و می بعید دانست. احتمال دارد تیم‌ها بتوانند در ماه می تمرینات خود را از سر بگیرند. البته همه چیز بستگی به پیشرفت فراگیری ویروس کرونا دارد.

به گزارش تسنیم،بر این اساس رقابت ها تا ماه ژوئن برگزار نخواهند شد و تابستان ادامه بازی ها به انجام خواهد رسید. به همین خاطر برنامه فصل آینده هم تغییر پیدا خواهد کرد و در رابطه با آن تصمیم‌هایی گرفته خواهد شد. همچنین احتمال دارد در تعطیلات کریسمس رقابت‌های باشگاهی برگزار شوند تا در زمان مناسب لیگ‌ها به پایان برسند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید