ممنوعیت ورود خودرو‌های پلاک شهرستان به تهران

    کد خبر :702014

جانشین پلیس راه تهران بزرگ با اشاره به ممنوعیت ورود خودرو‌های پلاک شهرستان به تهران گفت:خودرو‌هایی که قصد ورود به شهر تهران را داشته باشند، چنانچه پلاک شهرستان باشند به سمت محل سکونت خودشان برگشت داده می‌شوند.

سرهنگ محمودوند در برنامه‌ای تلویزیونی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل اجرایی ستاد مبارزه با کرونا، در سه نقطه در حوزه پلیس راه تهران بزرگ آزادراه تهران-قم (مبادی ورودی و خروجی)، آزادراه تهران-شمال (مبادی خروجی)، جاده قدیم تهران-قم به صورت رفت و برگشت محدودیت و ممنوعیت اجرا می‌شود. کلیه همکاران به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در این سه نقطه حضور دارند.

وی افزود: برابر دستورالعمل اجرایی ابلاغ شده، خودرو‌هایی که قصد ورود به شهر تهران را داشته باشند، چنانچه پلاک شهرستان باشند به سمت محل سکونت خودشان برگشت داده می‌شوند و خودرو‌هایی که دارای پلاک تهران باشند و قصد خروج از شهر تهران را داشته باشند و بخواهند از حوزه استحفاظی تهران خارج شوند، همکاران این خودرو‌ها را به سمت تهران برگشت می‌دهند.

به گزارش ایسنا،به گفته جانشین پلیس راه تهران بزرگ، چنانچه راننده‌ای قصد تمرد از دستور پلیس را داشته باشند، برابر دستورالعمل اجرایی ستاد مبارزه با کرونا، این خودرو‌ها ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید