طارمی: وارد رابطه جدیدی شده ام و آن عکس‌ها را فراموش کرده ام!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶
    کد خبر :701980

مهدی طارمی که فصل فوق‌العاده‌ای را در تیم ریو آوه پرتغال پشت سر می‌گذارد و یک سال موفق را در عرصه باشگاهی و ملی داشت، در خارج از فوتبال با یک حاشیه دست و پنجه نرم می‌کند که همچنان سوژه فضای مجازی بوده و به ندرت از شدت آن کم شده است.

تصاویر منتشر شده از مهدی طارمی با یکی از بازیگران خانم سرشناس سینما که طی ماه‌های اخیر شاهد آن بودیم، علاوه بر صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی، به صدا و سیما نیز کشیده شد و مهران مدیری چندی پیش در برنامه دورهمی طعنه‌ای به رابطه این ملی‌پوش فوتبال زد که البته با پاسخ او همراه شد.

مهدی طارمی در نخستین گفت‌وگوی زنده نوروزی در اینستاگرام ورزش سه در این باره اظهار کرد: آقای مدیری که من خیلی هم دوست‌شان دارم، باید در این قضیه یک مقدار سعه صدر به خرج می‌دادند و کمی سنجیده‌تر بحث را مطرح می‌کردند؛ بحثی که اصلاً واقعیت نداشت. اگر بحثی واقعیت داشته باشد، همه آن را می‌پذیرند، اما اگر بحثی واقعیت نداشته باشد، کسی آن را نمی‌پذیرد.

او ادامه داد: خودم به شخصه نمی‌توانستم آن موضوع را بپذیرم و چیزی نگویم، ولی وقتی دیدم بحث در حال بزرگ شدن است و در ذهن مردم می‌ماند، دوست نداشتم چنین اتفاقی بیفتد، چون همانطور که درباره این رابطه توضیح دادم، حدود دو سال قبل یک مدت کوتاهی با هم دوست بودیم و بعد از آن تمام؛ هیچ ارتباط دیگری با هم نداشتیم.

مهاجم لژیونر فوتبال ایران در خصوص عکس‌های منتشر شده‌اش از این رابطه عنوان کرد: متاسفانه این عکس‌ها هم که بیرون آمد، کار یک شخص خاصی بود، وگرنه نمی‌شود همینطور عکس‌ها منتشر شود.

طارمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این اتفاق از کسی شکایتی دارد، ابراز کرد: من هیچ وقت در زندگی‌ام از هیچکس گله نمی‌کنم و شکایتی ندارم. ما می‌توانیم قبل از هر اتفاقی که می‌افتد، آن را پیشگیری کنیم و کار‌هایی انجام ندهیم تا بعد‌ها یک سری اتفاقات را به همراه نداشته باشد.

او یادآور شد: من خودم را مقصر می‌دانم که آن عکس‌ها را گرفتم و این اتفاقات پیش آمد. البته در ادامه من مقصر نبودم که چرا مردم فهمیدند، ولی در مجموع، من از کسی شکایت نمی‌کنم و دوست ندارم دیگر درباره آن قضیه صحبتی انجام دهم، چون چیز خاصی نبود.

ستاره ایرانی ریو آوه پرتغال تصریح کرد: چنین رابطه و اتفافاتی در زندگی مردم وجود دارد، نه فقط شخص من. شاید برای خیلی‌ها این مسائل اتفاق بیفتد. مردم همیشه دوست دارند درباره این قضایا از سایر بازیگران و افرادی که در چشم هستند، بدانند. البته مردم می‌گویند سلبریتی، اما معنی این کلمه سلبریتی را بعدا به من بگویید، چون هیچ‌وقت نفهمیدم یعنی چه!

طارمی تاکید کرد: مردم دوست دارند درباره زندگی آدم‌هایی که یک مقدار معروف هستند، مطلع شوند، چون این اتفاقات برای آن‌ها جذاب است، ولی برای من یک چیز نرمال و عادی بود و اصلا مهم نیست. الان هم از پست‌ها و مطالبی که عنوان می‌شود، ناراحت نمی‌شوم، چون آب از سر من گذشته است! (با خنده)

او ادامه داد: من یک بار در مورد این موضوع توضیح دادم، الان هم یک مقدار حرف زدم و دیگر پیرامون آن صحبتی نخواهم کرد و پاسخ هیچ کسی را نمی‌دهم. اتفاقی بود که افتاد و درباره این جریان توضیح دادم. هیچ رابطه‌ای نبوده و نیست. همه مردم دنیا، چه انسان‌های عادی و چه آدم‌های معروف ارتباطاتی دارند، با کسی دوست می‌شوند، یک روزی تمام می‌شود، یک روزی مجددا شروع می‌شود و چنین اتفاقاتی می‌افتد.

مهاجم خبرساز تیم ملی ایران با اعلام یک خبر شگفت‌انگیز دیگر اظهار کرد: من به تازگی هم یک رابطه جدیدی را شروع کردم و در ارتباط هستم، اما گذشته برای من تمام شده است.

طارمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قصد دارد ازدواج کند یا خیر، گفت: تصمیم و قصد ازدواج دارم، اما باید ببینم در آینده چه اتفاقی برای من می‌اُفتد. واقعیت این است که دنبال ازدواج کردن هستم و اولین بار است این موضوع را می‌گویم.

او در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مردم ایران ابراز کرد: متاسفانه سال را خوب شروع نکردیم، ولی ان‌شاالله مردم ایران سال خوبی پیش رو داشته باشند و بهترین اتفاقات در آینده برای‌شان بیفتد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید