بسته مجازی «کتابخوانان کوچک» برگزار می‌شود

    کد خبر :701952

زهرا اشرفی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ و رئیس فرهنگ‌سرای فردوس ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و دعوت جدی از مردم برای حضور در منزل با شعار محوری «خانه همیشه امن است»، از برگزاری بسته مجازی کتاب کودک با عنوان «کتابخوانان کوچک» خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر حضور شهروندان در خانه‌های خود، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان در این روزها و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ویژه‌برنامه‌های متنوع در بستر فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش مهر،وی در ادامه افزود: یکی از این برنامه‌ها در قالب بسته مجازی کتاب کودک تحت عنوان «کتابخوانان کوچک» است که به همت فرهنگ‌سرای فردوس در چهار محور در حوزه کتاب و کتابخوانی از دوم تا ۳۱ فروردین و با شعار «می‌آید از پس چه خبرها؟ سلامتی…» از سروده‌های حامد عسگری و نیز «#سالمو_مبارک» برگزار خواهد شد.

اشرفی در تشریح چهار محور اجرایی این برنامه، جزئیات هر یک از آن‌ها را اعلام کرد:

۱-« کتاب خوانان کوچک»: دعوت از مخاطبان کودک برای خوانش کتاب‌های مورد علاقه و ارسال برای انتشار در فضای مجازی اینستاگرام؛

۲-« با من بخوان»: انتشار فیلم خوانش نویسندگان مطرح ادبیات کودک از بخش‌هایی از کتاب‌های خود و تشویق کودکان به مطالعه در فضای تعطیلات خانه نشینی کرونایی؛

۳- «کتاب گراف»: معرفی ۱۴ کتاب مفید و جریان‌ساز برای مطالعه نوروزی در قالب اینفوگرافی متحرک به انتخاب نویسندگان، کارشناسان چهره حوزه کتاب کودک و….

۴- «من و کتاب»: ارسال عکس کودکان در کنار کتابی که خوانده‌اند برای انتشار در صفحه اینستاگرام پویش

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ در پایان از تمامی علاقه‌مندان به بهره‌مندی از این برنامه‌ها و نیز شرکت در پویش‌های اعلام شده درخواست کرد تا به صفحه اینستاگرام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی @farhangsara و نیز صفحه فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی @ferdos.farhangsaraa و برای کسب اطلاعات بیشتر به ساب پورتال سازمان فرهنگی هنری به آدرس www.fhnews.ir مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید