شورش در زندان همدان به بهانه کرونا

    کد خبر :701945

دادستان همدان گفت: زندانیان به بهانه شیوع کروناویروس چندین پتو را آتش زدند و اغتشاش و شورشی در زندان همدان در کار نبوده است.

عصر دیروز به گفته منابع موثق اطلاع پیدا کردیم که در زندان همدان شورش شده و اوضاع زندان بهم ریخته است، تا ساعت های پایانی شب به دنبال صحت و سقم موضوع بودیم که متاسفانه هیچ یک ازمسئولان استانی و انتظامی استان پاسخگوی این شایعه نبودند و به خاطر آرامش جامعه و عدم ایجاد استرس در بین خانواده زندانیان و مردم شهر، از پخش پیش خبر احتمالات و شایعاتی که از منابع موثق دریافت کرده بودیم، سربار زد تا دلهره در این اوضاعی که کرونا به تنهایی یکه تاز آرامش مردم است، سهم مردم نشود.

دادستان همدان اظهار کرد: بعدازظهر دیروز چند نفر از زندانیان با آتش زدن پتو سعی در ایجاد شورش و اغتشاش در زندان کردند تا بتوانند از این آب گل آلود استفاده و از زندان فرار کنند که خوشبختانه در همان دقایق اولیه خود زندانیان ورود پیدا کرده و از ایجاد فتنه بزرگتر جلوگیری کردند.

حسن خانجانی افزود: خوشبختانه حتی یک نفر هم از زندان فرار نکرده و همه زندانیان در بند هستند و شایعات در این بیهوده است.

به گزارش ایسنا،وی تاکید کرد: زندان همدان به لحاظ مسائل امنیتی و بهداشتی جزء بهترین زندان های کشور است و اغتشاشگران فقط شیوع کروناویروس را علت و بهانه کار خود می دانستند.

خانجانی تصریح کرد: به خانواده زندانیان این اطمینان را می دهیم که محیط زندان کاملا بهداشتی بوده و زندانیان در سلامت کامل هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید