استفاده از ناوگان تاکسیرانی برای ارسال خرید‌های اینترنتی

    کد خبر :701731

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در گفت‌وگو با فارس، درباره ارائه بسته‌های معیشتی به رانندگان تاکسی‌ها شهری اظهار داشت: یکی از اقشار هدفی که با تصویب دولت باید مورد حمایت قرار بگیرند، رانندگان تاکسی هستند.

وی یادآور شد: به واسطه شیوع ویروس کرونا قبل از تعطیلی ایام نوروز، 50 درصد کاهش مسافرگیری در تاکسیرانی داشتیم و بر همین اساس مقرر شد یکسری حمایت‌ها از این اقشار صورت بگیرد.

ضامنی خاطرنشان کرد: براساس تعداد خانوار، بسته معیشتی از 200 تا 600 هزار تومان تخصیص یافته است و براساس اعلام وزارت رفاه، مرحله اول آن نیز پرداخت شده است.

وی گفت: یکی دیگر از حمایت‌ها، پرداخت اقساط تسهیلات بانکی است که با سه ماه دیرکرد، پرداخت خواهد شد و 80 هزار راننده از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور یادآور شد: معاونت عمرانی وزارت کشور نیز به شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ کرده است که رانندگان از پرداخت بعضی از مبالغ از جمله عوارض سالیانه معاف باشند که این موضوع نیز همچنان در حال بررسی است و با توجه به شرایط شهرداری‌ها، رانندگان از پرداختی به این نهاد عمومی یا معاف خواهند شد و یا با تعویق نسبت به پرداخت، اقدام خواهند کرد.

ضامنی گفت: با توجه به گستردگی حمل و نقل شهری ناوگان تاکسیرانی و همین‌طور عدم تردد هموطنان با فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال انعقاد تفاهم نامه‌ای هستیم که برای فروش اینترنتی و رساندن کالاها به دست مشتریان از ناوگان تاکسیرانی استفاده کنند.

وی افزود: با این اقدام، راننندگن تاکسی می‌توانند خریدهای اینترنتی را به دست مشتریان برسانند و این موضوع با توجه به شیوع ویروس کرونا موجب قطع زنجیره این بیماری و کسب درآمد برای رانندگان تاکسی می‌شود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. سیدعلی محمدی گفت:

    س من راننده تاکسی درون شهری هستم چرا برام بسته معیشتی نریختن سیدعلی محمدی ازبیرجند

دیدگاهتان را بنویسید