اعدام در انتظار آقای خوش صدا خواهد بود؟

    کد خبر :701676

اسفند ماه سال ۹۷ بود که دستگیری محسن لرستانی خواننده مطرح کشور مطرح شد، اما مهرماه امسال بار دیگر خبر ارسال پرونده به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه دوباره به میان آمد.

اولین عنوان اتهامی که براساس کیفرخواست علیه لرستانی مطرح شد فساد فی الارض بود، اتهامی که برای مشکلات اخلاقی بدون داشتن شاکی خصوصی علیه لرستانی مطرح شد، اما همانطور که گفته شد لرستانی شاکی خصوصی ندارد و پرونده او به دلیل موضوعات اخلاقی بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،پس از بازداشت لرستانی او برای اولین بار در تاریخ پانزدهم مهرماه در حالی که روی صورت خود ماسک داشت و لباس زندان به تن کرده بود در دادگاه انقلاب دیده شد؛ او برای ناشناس ماندن از ماسک روی صورت استفاده کرده بود و به گفته شاهدان عینی برای توضیح پاره‌ای از موارد به دستور قاضی مقیسه به دادگاه احضار شده بود.

ساماندهی باند تولید محتوای مستهجن اتهام لرستانی

بر اساس شنیده‌ها گفته شده در کیفرخواست صادره لرستانی، سازماندهی باندی که به تولید محتوای مستهجن با استفاده از دختران جوان در فضای مجازی می‌پرداخته را بر عهده داشته است.

پس از مطرح شدن بحث دستگیری محسن لرستانی، گمانه زنی‌های بسیار درباره علت بازداشت و تشکیل پرونده برای لرستانی مطرح شد که یک منبع آگاه ضمن رد جرم اقدام علیه امنیت ملی برای این متهم گفت: جرم لرستانی اقدام علیه امنیت ملی نیست بلکه مربوط به دایر کردن یک مرکز فساد است.

البته با وجود آنکه موضوع رسیدگی به پرونده فساد لرستانی و چند دختر رقصنده اینستاگرامی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار می‌شود گمانه‌زنی‌ها درباره ارتباط میان این دو پرونده مطرح شد که البته پس از مدتی مشخص شد ارتباطی میان این دو پرونده وجود ندارد و لرستانی برای ایجاد خانه فساد دو همدست دیگر داشته است.

متهمان این پرونده از اعمالی که در خانه فساد رخ می‌داد تصویربرداری کرده اند و تعدادی از این تصاویر در تلفن همراه متهمان دیده شده است.

جلسات دادگاه لرستانی ادامه دارد

البته یک بار دیگر لرستانی در تاریخ ۱۲ آذر در دادگاه انقلاب دیده شد و پس از آن گمانه‌زنی‌ها و حاشیه‌های متعددی درباره آزادی یا اعدام این متهم در فضای مجازی مطرح شده و به دنبال آن کاظم حسینی وکیل این متهم ضمن رد آزادی موکل خود از برگزاری جلسات دادگاه برای لرستانی خبر داد.

اولین جلسه رسیدگی به پرونده لرستانی ۱۲ بهمن‌ماه شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب برگزار شد و رسیدگی به جلسات دیگر این پرونده هنوز ادامه دارد.

هم اکنون لرستانی با قرار بازداشت موقت در زندان است و رسیدگی به پرونده ادامه دارد و همچنان اینکه ارتباطی میان پرونده تعدادی شاخ‌های اینستاگرامی و لرستانی وجود دارد یا خیر مشخص نشده و باید منتظر ماند و دید که در نهایت نتیجه رسیدگی به پرونده لرستانی و حکم صادره برای او چه خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید