تکرار ماجرای سه شغله ها در مجموعه ایران خودرو/ سند

    کد خبر :701519

علی رغم تاکید صریح قانون مبنی بر عدم بکارگیری مدیران در دو شغله در ساختار سازمانی شرکت ها و مجموعه های دولتی؛ از گوشه کنار خبر می رسد این موضوع آنطور که باید و شاید در برخی از سازمان ها رعایت نمی شود.

تکرار این دست از تخلفات در مجموعه بزرگ ایران خودرو ماجرای تازه ای نیست و در تازه ترین آن گفته می شود مدیرعامل یکی از شرکت های تابعه ایران خودرو به طور همزمان در چند شرکت دیگر نیز فعالیت می کند .

طبق اطلاعات روزنامه رسمی نام”مظفر اعوانی”، مدیرعامل تام ایران خودرو در اسناد دو شرکت “توسعه صنعتی مشفق” و “توسعه مدیریت آرون تدبیر” به ترتیب به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره وجود دارد.

 

 

از دیگر اعضای هیئت مدیره شرکت تام ایران خودرو، بهزاد اعتمادی است که نام وی در سازمان ایدرو به عنوان معاون حمل و نقل درج شده است.

این آقایان حتی اگر انگیزه و توان لازم را برای اداره امور مجموعه هایی چون شرکت های بزرگ ایران خودرو  را داشته باشند باز هم مشغله ایشان در پست دیگر، اجازه تمرکز لازم برای فعالیت در این مشاغل حساس را به ایشان نخواهد داد.

فارغ از این موضوع، اینکه حضور افراد در چند شرکت خلاف قانون و یا بلامانع است موضوعی می باشد که می بایست نهادهای نظارتی درباره آن پاسخگو باشند .

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید