بسته ۱۰۰گیگ اینترنت ثابت رایگان فردا تمام می‌شود

    کد خبر :701471

بسته ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت مقابله با کرونا که از هفته آخر اسفند برای کاربران فعال شده بود، با وجود درخواست وزیر ارتباطات تمدید نخواهد شد و از فردا قطع می‌شود.

«محمدجواد آذری جهرمی» مدتی قبل به اپراتور‌های ثابت ابلاغ کرد بسته اینترنت رایگانی برای کاربران فضای مجازی درنظر بگیرند تا آن‌ها در خانه بمانند و برای کار‌هایی مانند دورکاری، آموزش مجازی و سرگرمی هزینه زیادی به خانوار تحمیل نشود.

به این ترتیب بسته ۱۰۰ گیگ اینترنت برای کاربران ثابت فعال شد. وزیر ارتباطات در جلسه ویدیو کنفرانسی با فعالان مجازی، خبر از درخواست تمدید این بسته داد.

درخواست تمدید و ارایه اینترنت رایگان از سوی وزارت ارتباطات به سازمان ملی مقابله با کرونا ارسال شد، اما کمیته اقتصادی این سازمان با درخواست مطرح شده موافقت نکرد و بسته اینترنت رایگان خانگی گیگ اینترنت رایگان داخلی از فردا متوقف می‌شود.

به گزارش ایرنا،این بسته‌ها برای دوران قرنطینه خانگی کاربران اینترنت ثابت در نظر گرفته شد که روز ۲۹ اسفند به پایان می‌رسید و وزیر ارتباطات آن را تا فردا (هفتم فروردین) تمدید کرده بود. اما درخواست آذری جهرمی برای تمدید مجدد بسته به بن‌بست خورد.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. حمید گفت:

    لطفا زودتر قطع بشه چون ترکمون زده تو سرعت اینترنت .قبا از اینترنت خودمون خیلی بهتر کار میکرد گند زد تو تعطیلات

دیدگاهتان را بنویسید