وزیر بهداشت خبر داد

ردیابی تمامی پلاک‌هایی که از شهر‌ها خارج شده‌اند

    کد خبر :701262

وزیر بهداشت با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدی برای تردد‌های بین شهری، گفت: تمامی پلاک‌های خارج شده از شهر‌ها شناسایی شده و پس از بازگشت بررسی و ردیابی می‌شوند.

سعید نمکی با بیان اینکه ۴ سطح تعریف شده و بر اساس آن اقدامات جدیدی برای مقابله با کروناویروس در نظر گرفته می‌شود، گفت: محدودیت فعالیت اجتماعی، محدودیت در ترددها، تعیین مشاغلی که باید به فعالیت فعلی خود در شرایط کنونی خاتمه دهند و مشاغلی که باید فعال باشند و… از مواردی است که در این سطح بندی پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در طرح ذکر شده، هیچ کس از دریافت خدمات اجتماعی و عمومی محروم نمی‌شود، اظهار کرد: تمامی مراکز فروش مواد غذایی، مواد پروتئینی، لوازم بهداشتی، دارو و… در طول ۲۴ ساعت دایر خواهند بود و مردم هیچ مشکلی برای تامین مایحتاح ضروری خود نخواهند داشت.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه تردد‌های بین شهری طی روز‌های آتی به شدت محدود خواهد شد، تصریح کرد: البته زمانی را برای افرادی که اکنون در سفر هستند قائل شده‌ایم تا بتوانند به منازل خود بازگردند اما، این موضوع نیز با شرایط خاص خود عملی می‌شود.

به گزارش ایسنا،وی در خاتمه سخنان خود افزود: تمامی پلاک‌هایی که از شهر‌ها خارج شده‌اند در دسترس ما است و طی تماس تلفنی با تک تک آن‌ها اعلام می‌کنیم که باید در یک چارچوب قرار گرفته و پس از ردیابی توسط همکاران ما موارد مشکوک به بیماری به قرنطینه منتقل می‌شوند تا احتمال انتقال آلودگی به سایرین را نداشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید