کرونا برگزاری آنلاین Google I/O را هم لغو کرد!

    کد خبر :700135

بزرگترین رویداد توسعه دهندگان گوگل ۲۰۲۰ که قرار بود تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شود، به طور کامل لغو شد.

چندی پیش با شیوع گسترده ویروس کرونا ، سخنگوی شرکت گوگل با انتشار بیانیه ای جدید اعلام کرد که این غول تکنولوژی تصمیم گرفته است کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اختصاصی خود موسوم به Google I/O را که قرار بود در تاریخ ۱۲ تا ۱۴ ماه مه سال جاری میلادی برگزار شود، آن را به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار کند.

اما حالا اخبار منتشر شده در وبسایت gsmarena نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد برگزاری بزرگترین رویداد اختصاصی خود را به طور کامل لغو اعلام کرده و از برگزاری آنلاین و غیرحضوری آن نیز منصرف شود.

گوگل همواره در جریان برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود موسوم به Google I/O از جدیدترین نوآوری‌ها و دستاوردهای نرم افزاری ، سرویس های جدید و بهبود در برخی سخت افزارهای اختصاصی گوگل همچون دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت و همچنین سیستم عامل اندروید و نسخه جدید آن سخن گفته و رونمایی می کند.

از دیگر مباحثی که بر اهمیت این کنفرانس سالانه می‌افزاید رونمایی و معرفی قابلیت ها و امکانات جدیدی که به نسخه بعدی سیستم عامل اندروید اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حالا به نظر می رسد با لغو کامل این رویداد بزرگ گوگل از رونمایی های خود نیز صرف نظر کرده است و هنوز هم معلوم نیست که از محصولات و فناوری های جدید خود در چه زمانی پرده برداری خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید