کرونا ۳ تن از اعضای فیورنتینا را راهی بیمارستان کرد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹
    کد خبر :699447

روکو کومیسو، رئیس باشگاه فیورنتینا اعلام کرد که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این تیم به ۱۰ مورد افزایش پیدا کرده است و حال سه تن از آن‌ها به گونه‌ای بوده که راهی بیمارستان و بستری شده‌اند.

پیش از این گزارش شده بود که تنها سه تن از اعضای این باشگاه به کرونا مبتلا شده‌اند، اما الان طبق اعلام کومیسو علاوه بر این سه نفر تعداد دیگری هم در تیم بنفش‌پوش فلورانس درگیر این بیماری شده‌اند که یکی از آن‌ها رئیس کادر پزشکی تیم، لوکا پنگوئه است. ظاهراً مشکلات تنفسی او به حدی حاد بوده که مجبور به انتقال به بیمارستان شده است.

کومیسو که باشگاهش یک جنبش جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بیمارستان‌های محلی در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی راه انداخته است، گفت: تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به آن‌هایی که در قدم مقدم این مبارزه هستند کمک کنیم. در عرض ۲۴ ساعت ما توانستیم حدود ۴۲۰ هزار یورو کمک جمع‌آوری کنیم. مایلم از فرانک ریبری (هافبک فرانسوی فیورنتینا) بابت کمک ۵۰ هزار یورویی‌اش تشکر کنم. فلورانس برای هر دوی ما مانند خانه است، چون مردم این شهر از ما استقبال گرمی انجام دادند.

به گزارش تسنیم،مالک آمریکایی فیورنتینا افزود: در آمریکا اوضاع مانند ایتالیا بحرانی نیست، اما من هم در ۵ روز اخیر خودم را در خانه حبس کرده‌ام و در کنار همسر و دخترم وقت می‌گذرانم. جو بارونه (مدیر تیم) و پسرم هم در هتل‌شان قرنطینه هستند. من با سرمربی تیم و با آن دسته از بازیکنانی که کرونا گرفته‌اند صحبت کردم و به آن‌ها گفتم که حامی‌شان خواهم بود. اگر می‌توانستم به فلورانس می‌رفتم تا در کنارشان باشم، اما متأسفانه به من اجازه سفر به آنجا داده نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید