یک ساعت گفتگوی جرج کلونی با فضانورد پیشکسوت و همسفر آرمسترانگ

بازیگر و کارگردان مشهور هالیوودی در کنار باز آلدرین مهندس و فضانورد پیشکسوت آمریکایی روی صحنه رفت.

به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسمی که در لندن برگزار شد شماری از چهره‌های مشهور جهان از جمله جرج کلونی و باز آلدرین روی صحنه رفتند.

در این مراسم که در تیت مدرن لندن برگزار شد فضانورد قدیمی آمریکایی با لباسی که با آپولو ۱۱ به فضا رفته بود در کنار جرج کلونی حاضر شد.

آلدرین که با نیل آرمسترانگ در سفر سال ۱۹۶۹ به ماه رفته اکنون۸۷ ساله است.

این مراسم از سوی یک شرکت تجاری ترتیب داده شده بود اما کلونی از فرصت استفاده کرد و پیش از شروع مراسم یک ساعتی را به صورت خصوصی با این چهره مشهور آمریکایی گذراند.

وی در هنگام اجرای برنامه نیز وقتی روی صحنه رفت از تجربه‌اش وقتی ۸ سال داشت و شاهد روی ماه رفتن نخستین فضانوردان آمریکایی بود صحبت کرد. وی گفت وقتی از تلویزیون این مراسم را نگاه می‌کرد و دید که نیل و باز به عنوان نخستین انسان‌ها پا روی ماه گذاشتند بسیار هیجان‌زده بود. کلونی گفت برایش افتخار بزرگی است که از نزدیک با این انسان تاریخ ساز روبه رو شده است.

در این مراسم آلدرین نیز از تجربه‌اش از بودن در فضا سخن گفت و این که وقتی پایش را روی ماه می‌گذاشت اصلا احساس ترس نداشت.

وی از کلونی برای بازی در فیلم «جاذبه» تجلیل کرد و گفت بسیار خوشحال است که با بازیگری که بخشی از فیلم «جاذبه» بوده دیدار می‌کند.

البته پاسخ کلونی نیز به این فضانورد این بود که: البته احتمالا او به من حسودی هم می‌کند زیرا من با ساندرا بولاک به این سفر فضایی رفته بودم!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید