امین زندگانی بازیگر سریال امنیتی تلویزیون شد

    کد خبر :698393

“خانه امن” با رعایت موارد ایمنی به تصویربرداری ادامه می‌دهد؛ کنار حمیدرضا پگاه و سیما تیرانداز حالا نام امین زندگانی دیده می‌شود.

مجموعه تلویزیونی “خانه امن” که به‌کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی رضا صفری تهیه می‌شود به نیمه راه رسید. پیش از این نام حمیدرضا پگاه و سیما تیرانداز رسانه‌ای شده بود و حالا امین زندگانی برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی به گروه بازیگران سریال “خانه امن” پیوست.

در زمان حاضر گروه تولید با رعایت موارد ایمنی و نکات بهداشتی مشغول تصویربرداری‌اند و تاکنون 50 درصد از مجموعه در شهرهای مختلف تصویربرداری شده است.

در این مجموعه تلویزیونی که نویسندگی آن را حسین تراب‌نژاد به‌عهده دارد، پیش از این حمیدرضا پگاه، سیما تیرانداز و سامان صفاری هم مقابل دوربین رفته‌اند.

“خانه امن” در طول چند ماه گذشته در شهر‌های مختلف کشور تصویربرداری شده است و بعد از تعطیلات نوروز ادامه کار پی گرفته می‌شود. این مجموعه از تولیدات گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم به‌شمار می‌آید‌.

“خانه امن” روی موضوعات جاسوسی و امنیتی دست گذاشته است و به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشور‌های غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید