رونمایی از گوشی ارزان و باکیفیت نوکیا

    کد خبر :698376

نوکیا سی ۲ گوشی ارزان قیمت جدیدی است که توسط اچ ام دی گلوبال به بازار آمده و مهم‌ترین نقطه قوت آن پردازنده چهار هسته‌ای یونی ساک است.

گوشی یادشده جایگزینی برای گوشی ارزان قیمت دیگر این شرکت یعنی نوکیا سی ۱ محسوب می‌شود که تنها با شبکه‌های نسل سوم تلفن همراه سازگار بود.

از جمله ویژگی‌های گوشی سی ۲ می‌توان به یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو به عنوان دوربین سلفی است. باتری این گوشی هم ۲۸۰۰ میلی آمپری است.

نمایشگر ۵.۷ اینچی این گوشی دارای کیفیت اچ دی است. یکی از ویژگی‌های خاص این گوشی استفاده از نسخه‌ای متفاوت از سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید گو است. با توجه به استفاده از سخت افزارهای ضعیف‌تر در این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی‌های اندرویدی چنین تمهیدی موجب اجرای روان تر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌شود. نسخه‌ای از اندروید گو که در این گوشی به کار گرفته شده، Android ۹ Pie نام دارد.

اچ ام دی گلوبال هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی را اعلام نکرده، اما با توجه به ویژگی‌های سخت افزاری گوشی یادشده به احتمال زیاد گوشی یادشده حتی کمتر از صد دلار قیمت خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید