نتانیاهو از احتمال ابتلای ۶۰ تا ۷۰ درصدی صهیونیست‌ها به کرونا گفت

    کد خبر :697238

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی احتمال داد ۶۰ تا ۷۰ درصد ساکنان فلسطین اشغالی به ویروس جدید کرونا مبتلا شوند .

در ادامه ناتوانی صهیونیست‌ها از کنترل شیوع ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی علی‌رغم تمام خودستایی‌های چند هفته پیش، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال ابتلای میلیون‌ها نفر هشدار داد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، نتانیاهو در اظهاراتی هراس‌آلود، با شبیه کردن این ویروس به پاندمی آنفلوانزا در سال ۱۹۱۸ – که میلیون‌ها نفر را به کام مرگ کشاند – گفت هیچ کشوری نمی‌تواند از کرونا در امان بماند.

وی با اشاره به اظهارات «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان که گفته بود ۶۰ تا ۷۰ درصد جمعیت این کشور (حدود ۵۰ میلیون نفر) احتمالا به ویروس کرونا مبتلا خواهند شد، همین واقعه را برای فلسطین اشغالی نیز محتمل دانست.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه نرخ کُشندگی این بیماری در حال حاضر حدود ۴ درصد است، اظهار داشت با در نظر گرفتن این نرخ و ابتلای میلیون‌ها نفر در فلسطین اشغالی، «تعداد بسیار زیادی مرده خواهیم داشت».

نتانیاهو همچنین بعد از عبور تعداد مبتلایان ویروس کرونا در فلسطین اشغالی از مرز صد نفر، دستور تعطیلی مراکز آموزشی به مدت حداقل یک ماه را صادر کرد.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی همچنین امروز (جمعه) اعلام کرد با افزایش ۲۶ نفری مبتلایان به کرونا، تعداد کل افراد بیمار به ۱۲۶ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت این رژیم همچنین گفت که ۲۵۰۰ نفر از اعضای کادر درمانی به دلیل اینکه در معرض ویروس کرونا قرار گرفته‌اند، قرنطینه شدند که از این میان ۱۰۰۰ نفر پزشک هستند.

به گزارش فارس ،بر این اساس، دو نفر از مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی، کودکان ۱۰ و ۱۱ ساله هستند.

«ایتامار گروتو» معاون وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی چند روز پیش هشدار داده بود احتمال دارد که تعداد مبتلایان به این ویروس در فلسطین اشغالی به ده‌ها هزار نفر برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید