«اتفاق» رشیدپور ار کرونا در امان نماند

    کد خبر :697227

دومین قسمت از برنامه‌ی تلویزیونی «اتفاق» در حالی امشب ـ جمعه ـ روی آنتن می‌رود که این برنامه هم مانند برخی پروژه‌های تلویزیونی، از اثرات منفی کرونا در امان نمانده و مجبور به توقف ضبط و کاهش پخش تعداد قسمت‌ها در هفته شده است.

روابط عمومی پروژه «اتفاق» درباره این برنامه که با حضور تماشاگر در استودیو ضبط می‌شد، اعلام کرده است، «پیش‌تر بنا بود برنامه‌ی تلویزیونی «اتفاق» با اجرای رضارشیدپور هر هفته پنج‌شنبه و جمعه به روی آنتن برود اما به دلیل همزمانی ضبط با بحران «کرونا»، ضبط آن تا رفع این بحران متوقف شده است.»

برنامه‌ی تلویزیونی «اتفاق» در جدیدترین قسمت خود به «ایران» می‌پردازد. بدین ترتیب سه تن از متخصصین در حوزه‌های علوم فضایی، مستندسازی و طراحی فرش با حضور در استودیوی برنامه‌ی اتفاق درباره‌ی تجربیات و پتانسیل فعالیت این حوزه‌ها در کشورمان روایت‌هایی ارائه خواهند کرد.

همچنین در هر قسمت از این برنامه‌، آزمایش‌هایی علمی پیش چشم بیش از ۷۰۰ تماشاچی در استودیوی برنامه صورت می‌گیرد. این آزمایش در دومین قسمت از «اتفاق» بازسازی رعد و برق خواهد بود.

به گزارش ایسنا ،برنامه‌ی «اتفاق» در هر قسمت بنا دارد با هدف سرگرمی، آگاهی‌بخشی و انتقال تجربه با بهره‌گیری از رویدادهای موسوم به «ted» موضوعات متفاوتی را از منظرهای مختلف روایت کند. «ted» به سخنرانی‌هایی گفته می‌شود که در آن موضوعات علمی و تحقیقاتی با ایده‌های خلاقانه و به شیوه‌ی داستان‌گویی برای مخاطب عام روایت می‌شود.

«اتفاق» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و کارگردانی مشترک رضاییان و سیاوش صفاریان‌پور جمعه شب بعد از پخش خبر ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه‌ سه سیما خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید