سرهنگ حسنوند خبر داد

انهدام باند مواد مخدر هروئین

    کد خبر :696602

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری چهار تن از قاچاقچیان مواد مخدر که در محدوده‌ی شهرک اندیشه فعالیت داشتند، خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: یک باند چهار نفره قاچاقچی مواد مخدر با ۲۱ کیلو و۵۰۰ گرم هروئین به ارزش ۳۵ میلیون تومان وجه حاصل از فروش مواد مخدر منهدم شد؛ از این باند یک دستگاه خوروی ام وی ام و یک قبضه سلاح گرم، نیز کشف و ضبط شد.

وی، به دنبال اقدامات اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مبنی بر تحت نظر قرار دادن فعالیت‌های این باند چهار نفره و اینکه این افراد به تازگی مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین را از مرزهای شرقی کشور خریداری، تهیه و به مخفیگاه خود منتقل کرده بودند، از روشن شدن ابعاد دیگر پرونده خبر داد.

به گفته حسنوند، با مشخص شدن مختصات و آدرس مخفیگاه متهمان در غرب تهران و مشخصاً شهرک اندیشه با انجام مقدمات کار از جمله اخذ مجوزهای قانونی تیم‌های عملیاتی پلیس خود را برای عزیمت و دستگیری تبهکاران آماده کردند و با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی، مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت ساکنان اخذ و تیم عملیاتی پلیس به محل اعزام و هجدهم اسفند با رعایت جوانب قانونی، با گشوده شدن درب منزل ماموران پلیس بلافاصله اولین فرد مشاهده شده را دستگیر و با ورود غافلگیرانه همه نفرات این باند دستگیر شدند.

به گزارش مهر ،وی ادامه داد: با دستگیری افراد ساکن در این مخفیگاه که از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر بودند، در جستجوی خانگی، مأموران موفق به کشف ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و یک قبضه سلاح گرم و ۳۵ میلیون تومان وجه حاصل از فروش مواد و یک دستگاه خودروی ام وی ام شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید