زندانیان جرائم غیرعمد را دریابیم/

بیماری که پس از بیمارستان راهی زندان شد

    کد خبر :696427

زنی که به دلیل ناسازگاری همسر از او جدا شده بود در مدت کوتاهی به دلیل مشکلات جسمانی راهی بیمارستان شد اما از بد حادثه پایش به زندان باز شد.

«عطیه» بانوی ۳۷ ساله‌ای است که پس از چند سال زندگی مشترک با همسر خود در نهایت با وجود اینکه از این وصلت صاحب دو فرزند شده بود جدا شده و تصمیم می‌گیرد با تمرکز بر روی هنر خیاطی خود از این طریق به امرار معاش پرداخته و خرجی خود و فرزندانش را که به دلیل عدم کفایت همسر سابق سرپرستی‌شان را عهده‌دار است تأمین کند.

اما چند روز بعد از مفارقت عطیه که از ناحیه کمر، درد بسیاری را تحمل می‌کرده به پزشک مراجعه کرده و تشخیص داده می‌شود که او دچار عارضه دیسک کمر است و برای حل این مشکل هرچه زودتر بایسیتی تحت جراحی قرار گیرد.

علی‌رغم مشکلات نگهداری، او در نهایت فرزندان را نزد خانواده مادری سپرده و در یکی از بیمارستان‌های استان خوزستان بستری می‌شود اما از بد حادثه و بر حسب عدم عمل ناموفق این خانم که با درد دیسک پایش را به آن مرکز درمانی گذاشته بود با مشکل کلیوی خارج می‌شود. ماجرای تلخی که در ادامه حتی پای او را به دیالیز می‌کشد.

همه این مشکلات به یک سوی از آنجا که بر حسب مطلقه شدن دفترچه تأمین اجتماعی مددجو منقضی شده بود و مدتی هم از تاریخ آن گذشته بود و او کمترین اطلاع را هم در این زمینه نداشت کلیه هزینه‌های درمانی عطیه خانم به صورت آزاد محاسبه شده و خانم مطلقه‌ای که در آستانه زندگی بعد از طلاق با مصائب و مسائل مالی عدیده درگیر بود این بار با هزینه‌ای معادل ۴۱ میلیون تومان روبرو می‌شود.

بیمارستانی که کادر پزشکی آن بر حسب عدم دقت کافی و طبق نظر کارشناسان مربوطه در مشکل کلیوی او بی تأثیر نبوده‌اند اما برای استیفای هزینه عمل جراحی انجام شده به طرح شکایت از این بیمار کرده و او را از ۱۰ بهمن ماه سال جاری با پیگیری‌های قضائی انجام شده رهسپار زندان سپیدار می‌کنند.

طبق تحقیقات به عمل آمده از سوی گروه تحقیق ستاد دیه این خانم که فاقد هر گونه اموال و دارایی منقول و غیرمنقول معادل بدهی است با وجود کمک ۱۱ میلیون تومانی خانه پدری اما همچنان در تأمین الباقی محکوم‌به ناتوان است.

به گزارش مهر ،نیکوکارانی که تمایل دارند یاری‌گر این مددجوی نیازمند باشند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه کشور به‌قرار ۷۴/۷۴ بانک ملت شعبه مستقل مرکزی، ۷۷۷۷ بانک تجارت شعبه مرکزی، ۸۸۸۸ بانک صادرات شعبه مرکزی یا ۵۵۵۵۵ بانک ملی واریز کرده و برای اختصاص مبلغ پرداختی جهت آزادی این فرد یادشده فیش پرداختی را با تحریر موضوع کمک انجام‌شده به شماره ۸۸۹۱۶۰۱۱ دورنگار کنند. روابط عمومی ستاد دیه با تلفن ۸۸۹۱۶۰۱۲ الی ۱۵ پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید