کارآگاه میرزکی خبر داد

سرقت موتور سیکلت در تهران/ فروش در اراک

    کد خبر :696256

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق موتورسیکلت و خریداران اموال مسروقه خبرداد و گفت: سارق پس از سرقت، موتورسیکلت‌ها را به شهرستان اراک منتقل می‌کرد.

سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی در توضیح این خبر اظهار کرد: اوایل اسفند ماه حین گشت زنی اکیپ گشت پلیس آگاهی در محدوده خیابان ولنجک به یک دستگاه موتورسیکلت ان اس قرمزرنگ مظنون و راکب موتورسوار متوقف که در بررسی‌ها مشخص شد وی فاقد هرگونه مدارک مالکیتی بوده و ارکان اصلی موتورسیکلت نیز مخدودش گردیده است.

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت توقیف و راکب آن به هویت رامین ۲۸ ساله بازداشت و پرونده با موضوع سرقت موتورسیکلت تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به اداره هفتم این معاونت ارجاع شد، بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته رامین به کارآگاهان گفت: من این موتورسیکلت را از شخصی به نام سهراب ۴۰ ساله از شهرستان اراک به قیمت ۱۵ میلیون تومان خریداری کرده‌ام که مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان پیش دادم و مابقی را بعد از تحویل مدارک و انتقال موتورسیکلت پرداخت نمایم.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات رامین با هماهنگی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران راهی شهرستان اراک شدند که پس از انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و در تاریخ دهم اسفند ماه دستگیر و به جرم خود اعتراف که در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد سه دستگاه موتورسیکلت ان اس مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ میرزکی ادامه داد: سهراب در تحقیقات گفت موتورسیکلت‌ها را در خیابان جمهوری بصورت تک نفره سرقت و با اتوبوس به اراک منتقل می‌کردم و پس از از بین بردن ارکان اصلی آنها را به افراد ناشناس با قیمت پایین‌تری می‌فروختم حدود یکسال است سرقت می‌کنم.

به گفته این مقام مسئول در بررسی سوابق این متهم مشخص شد که وی دارای دو فقره سابقه کیفری سرقت موتورسیکلت در یک سال گذشته می‌باشد.

به گزارش مهر ،وی با اشاره به اینکه کارآگاهان بلافصله به شهرستان اعلامی مراجعه و طی یک عملیات پلیسی نادر دستگیر و موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و به اداره هفتم منتقل شد، عنوان داشت: با توجه به کشف موتورسیکلت‌های مسروقه اقدامات پلیسی در جهت شناسایی مالکان موتورسیکلت‌ها در حال انجام است و متهمان با صدور قرار قانونی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفتم می‌باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید