بسته 100 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل به کدام مشترکان تعلق می گیرد؟

    کد خبر :695826

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا، با هدف جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری و انجام حداکثری فعالیت‌ها از خانه، ایرانسل به دنبال اعلام وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مشترکان اینترنت ثابت (TD-LTE)، ا. ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان ارائه کرده است که با شماره گیری کد دستوری #۹۸* یا با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس قرار خواهد گرفت.

این بسته اینترنت، تا نیمه شب ۲۹ اسفندماه فعال است.

بسته‌هایی که از قبل فعال شده‌اند، پس از اتمام حجم بسته ۱۰۰ گیگابایتی رایگان، یا بعد از پایان مهلت استفاده از این بسته، در دسترس خواهند بود.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، سعی دارد با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، شرایطی را فراهم کند تا مشترکان در امنیت بهداشتی حداکثری، به فعالیت‌های خود بپردازند.

نحوه فعال سازی هدیه ۱۰۰ گیگابایتی برای سایر مشترکین اینترنت ثابت

مشترکین آسیاتک میتوانید با مراجعه به پرتال خود بسته ۱۰۰ گیگ اینترنت خود را فعال کنید.

مشترکین پارس آنلاین هم بصورت خودکار این بسته برایشان فعال شده و نیازی به فعال سازی نیست.

مشترکین مخابرات هم هنوز فعال نشده و تا فردا بصورت اتوماتیک برای آن‌ها فعال خواهد شد.

مشترکین اینترنت “های وب” هم از هم اکنون با مراجعه به تب “کد‌های تخفیف” در آخر فهرست می‌توانند ۴۰۰ گیگ اینترنت ۱۳ روزه را مشاهده کنند (۴۰۰ گیگ اینترنت داخلی برابر با ۱۰۰ گیگ اینترنت بین الملل)

مشترکین TD-LTE مبین نت، هنوز چیزی اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان آن‌ها هم از طریق بانک هدایا از فردا به حسابشان منظور خواهد شد!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید