مدل‌های جدید مک مینی و آی مک در راه است

    کد خبر :695669

یک حساب توئیتری که قبلاً اطلاعات صحیحی را در مورد تولیدات جدید اپل منتشر کرده بود، دیروز از عرضه مدل‌های تازه رایانه‌های آی مک و مک مینی خبر داد.

این حساب که با شناسه کاربری کوین ایکس مطالبی را در مورد اپل منتشر می‌کند اعلام کرده که انتظار می‌رود اپل در آینده نزدیک از مدل‌های تازه ای از رایانه‌های مک رونمایی کند.

آخرین به روزرسانی اپل برای رایانه‌های مک مینی در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. این شرکت از سال ۲۰۱۴ به بعد مک مینی را به روز نکرده بود. مک مینی ۲۰۱۸ از قدرت سخت افزاری بالا و پرت یو اس بی – سی بهره مند بود.

کوین ایکس مدعی است که رایانه آی مک جدید مدلی غیرحرفه ای و ساده‌تر از رایانه‌های رومیزی اپل محسوب می‌شود. پیش از این برخی منابع خبری از عرضه مدل به روز شده آی مک پرو در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ خبر داده بودند.

آخرین بار در بهار گذشته مدل‌های ۲۱.۵ و ۲۷ اینچی رایانه‌های آی مک اپل به بازار آمدند که دارای پردازنده‌های شش و هشت هسته‌ای اینتل و همین طور پردازنده‌های گرافیکی جدید رادئون پرو وگا بودند.

کوین ایکس همچنین از عرضه مدل‌های جدید تبلت آی پدپرو در بهار آینده خبر داده که دوربین‌های آنها نیز تقویت شده و به فناوری حسگر سه بعدی مجهز شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید