کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ بدون اسپانسر

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ۸:۵۴
    کد خبر :695145

کاروان ایران درحالی قرار است در المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته باشد که به نظر می‌رسد در این دوره و به مانند ادوار گذشته، بدون اسپانسر در توکیو حاضر خواهد شد.

کمیته ملی المپیک طی ماه‌های گذشته به منظور جذب اسپانسر برای کاروان ایران جهت حضور در المپیک 2020 گروهی را تشکیل تا پیگیر این موضوع باشند. در همین راستا مزایده‌ای نیز برگزار شد و چندین هولدینگ و بخش‌های خصوصی و نیمه خصوصی پاکت‌های خود را تحویل دادند که در این بین، نام یکی دو هولدینگ بیش از سایرین به عنوان گزینه‌های نهایی مطرح و قرار شد مذاکرات نهایی و روند امضای قرارداد طی شود اما شنیده می‌شود که پس از برگزاری مذاکرات نهایی دو طرف به تفاهم نرسیدند و در این دوره نیز احتمالا کاروان ایران اسپانسر جدی نخواهد داشت.

به گزارش تسنیم،آنچه دلیل عدم توافق نهایی بین کمیته ملی المپپیک و اسپانسرها بوده است عدم نتیجه برد-برد برای دوطرف عنوان شده است. در ادوار گذشته نیز بخش‌های خصوصی به عنوان اسپانسر کاروان ایران قراردادهایی را با کمیته ملی المپیک امضا کردند که شاهد عدم پایبندی به تعهدات از سوی برخی از اسپانسرها بودیم که پرونده شکایت کمیته از این اسپانسرها در دادگاه تشکیل و درحال پیگیری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید