بازداشت سارق شاسی سوار

    کد خبر :695054

رئیس کلانتری ١٤٦ حکیمیه از دستگیری سارقی که با خودروی شاسی بلندش لوازم داخل خودرو را سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

سرهنگ مجید سلیمانی مقدم گفت: 14 اسفند ماه جاری خبری مبنی بر پنهان شدن سارق لوازم خودرو داخل ساختمانی در محدوده کلانتری ۱۴۶ «حکیمیه» از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ دریافت شد.

وی افزود: تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه کردند و با فردی روبه رو شدند که مدعی بود سارق با کیف و اموال با ارزش وی وارد ساختمان شده است.

رئیس کلانتری ١٤٦ حکیمیه در ادامه گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد ساعت ۱۳ چهاردهم اسفند ماه در محدوده خیابان “پاسداران”، شاکی پرونده، خودرو ۲۰۶ خود را در کنار خیابان پارک و هنگام مراجعه به آن مشاهده می‌کند راننده خودروی جک شاسی بلند، کیف دستی و اموال با ارزش وی را از داخل خودرو ۲۰۶ سرقت کرده و در حال متواری شدن است.

سلیمانی مقدم ادامه داد: مالباخته با مشاهده این صحنه در یک اقدام پر خطر سارق را تعقیب می‌کند، پس از تعقیب و گریز جنون آمیز که از خیابان “پاسداران” تا “حکیمیه” به طول انجامید، سارق شاسی بلند وارد پارکینگ ساختمان مسکونی شده و پس از بستن در پارکینگ، خودرو خود را پشت آن متوقف و مانع از باز شدن در پارکینگ می‌شود. مالباخته که راهی برای ورود به ساختمان نمی‌یابد با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس می گیرد.

وی با بیان اینکه بنا به اظهارات شاکی، در این تعقیب و گریز به سه دستگاه خودروی عبوری آسیب رسیده است،گفت: متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال و معترف شد که نیاز مالی برای سرقت ندارد ولی براثر مصرف مواد مخدر شیشه دست به سرقت زده است.

کلانتر محله حکیمیه اضافه کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد، سارق سابقه دار بوده و پیش‌تر نیز به جرم سرقت لوازم خودرو در سال های ۹۰ و ۹۶ دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است، گفت: با تکمیل پرونده و شناسایی زیان‌دیدگانی که در طول مسیر خودروی آنها آسیب دیده است، متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، کلانتر محله حکیمیه به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن اشیای ارزشمند و گرانبها که موجب وسوسه سارقان می‌شود، خودداری و در مواجهه با چنین موقعیت‌هایی ضمن حفظ خونسردی نسبت به برداشتن مشخصات سارق، از رفتار پرخطر مانند تعقیب و گریز دوری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید