سه روش کنترل و مراقبت از خانواده‌ها در برابر کرونا

    کد خبر :694587

معاون بهداشت وزارت بهداشت، به تشریح سه راهکار و برنامه این وزارتخانه برای خانواده‌ها در مقابله با کرونا پرداخت.

علیرضا رئیسی، با بیان اینکه طرح بسیج ملی شکست کرونا از یکشنبه آینده در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود، گفت: از سه طریق طرح بسیج ملی شکست کرونا در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: چنانچه مأموران بهداشت به درب منازل مردم مراجعه کنند اقدام به آموزش و یا گندزدایی می‌کنند.

رئیسی با بی نظیر خواندن توانایی و زیر ساخت‌های وزارت بهداشت در سطح کشور، گفت: وزارت بهداشت با داشتن ۳۰ هزار مرکز بهداشتی و درمانی در اقصی نقاط کشور می‌تواند در پوشش طرح «بسیج ملی شکست کرونا» اقدام کند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: این طرح دو هدف را دنبال می‌کند. مراقبت غیر حضوری از خانوار‌ها با توجه به پرونده الکترونیک و دیگر بهداشت عمومی محیطی است.

به گزارش مهر،وی با بیان اینکه وزارت بهداشت به کمک ارگان‌های دیگر می‌تواند تا ۵۰۰ هزار نفر نیرو در اختیار بگیرد، افزود: مدیریت اجرای طرح «بسیج ملی شکست کرونا» به عهده وزارت بهداشت است و تا پایان هفته آینده در تمام کشور فراگیر می‌شود.

رئیسی، سه روش کنترل و مراقبت از سلامت افراد و خانوار‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا salamat.gov.ir، سامانه تلفنی ۴۰۳۰ و ارتباط تصویری و اینترنتی با کارشناسان وزارت بهداشت از جمله راه‌های کنترل سلامت خانوار‌ها است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید