نوید سامسونگ به صنعت موبایل

    کد خبر :694166

سامسونگ به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تولید نمایشگرهای تاشو خود را تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی چهار برابر ظرفیت کنونی آن کند.

حدود دو سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر دادهاند تا جایی که سال گذشته شاهد رونمایی محصولاتی همچون گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ از سوی سامسونگ و همچنین میت ایکس از سوی هواوی بودیم.

حالا تازه ترین اخبار منتشره در سایت gsmarena حاکی از آن است که شرکت کره ای سامسونگ برخلاف تبعات منفی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی اعلام کرده که قصد دارد تولید نمایشگرهای تاشو مورد نیاز گلکسی زد فیلیپ خود را تا پایان سال جاری میلادی نسبت به میزان کنونی چهار برابر کرده و ظرفیت آن را به یک میلیون واحد در ماه برساند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر به شدت اشباع شده، شرکتهای تولید کننده موبایل به منظور جلب مشتریان و سهم بیشتر در بازارهای جهانی به سمت و سوی معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر و خم شونده روی آوردهاند تا بدین ترتیب بتوانند بازار راکد و بی تلاطم موبایل را رونق بخشیده و تحولات عظیمی را برای کاربران این صنعت به ارمغان بیاورند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید