آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام‌ملی مسکن از ۱۷ اسفند

    کد خبر :693044

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی «محمود محمودزاده» افزود: شرایط برای ثبت نام مرحله دوم فراهم شده است و از شنبه ۱۷ اسفندماه مرحله دوم ثبت نام در پنج استانِ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز و اصفهان آغاز می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، ادامه داد: ثبت نام روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته آتی انجام می‌شود و چنانچه در کار ثبت نام مرحله دوم در موعد مقرر به اتمام نرسید، تا پایان سال دوباره تمدید خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تفاوت این مرحله از ثبت نام مسکن ملی با مرحله دوم، گفت: در مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن بر اساس تعداد ظرفیت ثبت نام انجام شد و به محض تکمیل ظرفیت سایت بسته می‌شد. در این مرحله تدبیری اندیشیده شده که مردم به مراکزی خارج از منزل مراجعه نداشته باشند و ثبت نام از ۸ صبح شروع و تا ساعت ۱۲ روز بعد انجام شود.

محمودزاده افزود: متقاضیان دو روز کاری فرصت دارند تا ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را انجام دهند.

به گزارش ایرنا،معاون مسکن و ساختمان در خصوص فرآینده ثبت نام اعلام کرد: سایت ثبت نام به نشانی tem.mrud.ir است و تمام اطلاعات لازم در سایت ثبت شده است که متقاضیان باید چه شرایطی داشته باشند.

محمودزاده یادآور شد: بر اساس قانون ساماندهی چهار شرط وجود دارد که باید متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن باید واجد آن باشند. اول آنکه متقاضیان باید از اول پیروزی انقلاب از امکانات دولتی در حوزه زمین و مسکن استفاده نکرده باشد و اصطلاحا فرم «ج» آنها سبز باشد.

وی افزود: شرط دوم آن است که متقاضی از اول فرودین سال ۱۳۸۴ فاقد مالکیت خصوصی باشد. شرط سوم تاهل و شرط چهارم سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهری است که متقاضی تقاضای مسکن کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید