‍‍‍ ‍‍ زیدان پس از فتح ال کلاسیکو: حس خوبی دارم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۹:۲۵
    کد خبر :692704

زین الدین زیدان سرمربی رئال پس از پیروزی بر بارسلونا به تمجید از گلزنان تیمش پرداخت.

رئال مادرید امشب با دو گل وینیسیوس و ماریانو دیاز توانست بر بارسلونا پیروز شود. کهکشانی ها صدر را پس گرفتند و پس از شش سال به طلسم پیروز نشدن در ال کلاسیکوهای خانگی لالیگا فائق آمدند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« حس واقعا خوبی دارم. نیمه اول کمی دشوار و پیچیده شد و بازی تقریبا برابری را شاهد بودیم. نیمه دوم اما داستان متفاوت شد و ما بسیار بهتر کار کردیم. در حمله کاملا بهتر از بارسا بودیم و به خصوص در پرس کردن عالی کار کردیم. در نیمه اول در پرس کردن دچار مشکلاتی بودیم ولی این نقیصه برطرف شد.»

زیدان ادامه داد:« برابر تیم هایی مثل بارسا باید از جلو اقدام به پرس کرد. اگر به بارسا اجازه بازی سازی می دادیم، باید به دنبال شان می دویدیم و کارمان را تمام می کردند. معتقدم این یک پیروزی سزاوارانه بود و بازیکنان شایسته اش بودند.»

به گزارش ورزش سه، وینیسیوس:« وینی لایق چنین گلی بود. این یک گل مهم برابر رقیب دیرینه بود. دوست داشتم شوت ایسکو هم گل می شد ولی تراشتگن واکنشی عالی نشان داد.»

ماریانو:« او در پایان بازی تعیین کننده ظاهر شد. به زمین آمد و گل زد. برای او بسیار خوشحالم چون مدت ها بود بازی نکرده بود. همه برای ماریانو خوشحالیم. او در یک دقیقه همه توانش را در زمین گذاشت و این همان چیزی است که از او انتظار داشتم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید