ارمنستان ۳۲ ایرانی را قرنطینه کرد

    کد خبر :692552

آرسن توروسیان وزیر بهداشت ارمنستان امروز و در جریان یک کنفرانس خبری پیرامون نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا، خبر داد که ۳۲ تن از شهروندان ایرانی در هتل گلدن پَلِس شهر تساغکادزور قرنطینه شدند.

به نقل از تارنمای خبری ارمنستانی نیوز، وی افرود: ارمنستان ۱۱۷ آزمایش کرونا انجام داده و تنها نتیجه یک نفر مثبت بوده است.

خبرگزاری آرمن پرس امروز به نقل از مقام‌های ارمنستانی خبر داد که یک شهروند ارمنستانی که به تازگی از سفر به ایران بازگشته بود، مورد آزمایش ابتلا به ویروس کرونا قرار گرفت که مثبت اعلام شد.

در همین حال نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان اوایل امروز اولین مورد ابتلا به کرونا در این کشور را تایید کرد.

وی عنوان کرد که این مرد ۲۹ ساله مبتلا به کرونا پس از بازگشت از این سفر شخصا خواستار درمانش شد. پس از آن دو بار از او آزمایش ویروس کرونا گرفته شد. این درحالی است که آزمایش همسر این فرد که در همان پرواز بود، منفی اعلام شده است.

وضعیت جسمانی این مرد ۲۹ ساله خوب گزارش شده است.

به گزارش ایرنا،شمار مبتلایان به کرونا در دنیا به ۸۵ هزار و ۶۴۴ نفر تا پایان روز شنبه رسیده است و در این میان ۷۹ هزار و ۲۵۱ نفر از آن‌ها در چین هستند. همچنین از میان ۲ هزار و ۹۳۳ مورد فوتی ۲ هزار و ۸۳۵ مورد مربوط به چین است. در کره جنوبی شمار مبتلایان تا پایان روز شنبه به ۳ هزار و ۱۵۰ نفر رسید و ۱۷ نفر جان باخته‌اند.

آمار کمیسیون بهداشت ملی چین حاکی است که تا امروز ۳۹ هزار و ۳۳۵ نفر از بیماران مداوا شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید