حضور «مارک گرینی» در بین پرفروش‌ها

    کد خبر :692508

فهرست جدید آثار داستانی پرفروش بخش جلد سخت «Hard Cover» نشریه نیویورک‌تایمز با حضور رمان جدید «مارک گرینی» منتشر شد.

رمان «یک دقیقه بیرون» نوشته «مارک گرینی»، نویسنده آمریکایی اثر تازه‌وارد فهرست کتاب‌های داستانی این هفته نشریه نیویورک‌تایمز است. این کتاب نهمین جلد از سری کتاب‌های «گری من» این نویسنده محسوب می‎‌شود که این هفته جایگاه چهارم این فهرست را به خود اختصاص داده است.

اما سلطه رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» در جدول پرفروش‌ها همچنان ادامه دارد و این اثر در هفتاد و هفتمین هفته حضورش در این فهرست در رتبه نخست دیده می‌شود.

کارشناسان صنعت نشر هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌اند که چطور این رمان توانسته قدرت خود را در جدول پرفروش‌ها حفظ کند، خصوصا در مقطعی که فروش کلی آثار داستانی با کاهش روبه‌رو می‌شود و اغلب رمان‌های پرفروش پس از چند هفته حضور در فهرست پرفروش‌ها با کاهش فروش مواجه می‌شوند.

موفقیت چشمگیر این اثر سبب شده بود تا نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی اختصاصی به عوامل پرفروش بودن آن بپردازد.

رمان «غبار آمریکایی» نوشته «جنین کامینز» که به دلیل نوع روایتش از مکزیک مورد انتقاد قرار گرفته بود نیز پس از گذشت پنج هفته در رتبه دوم دیده می‌شود. این رمان داستان زنی را روایت می‌کند که درحالی که توسط یک باند توزیع مواد مخدر دنبال می‌شود به همراه پسرش از مکزیک به ایالات متحده فرار می‌کند.

همچنین رمان «بیمار ساکت» نوشته «الکس میشائیلایدز» که ۳۸ هفته در این فهرست حضور داشته در هفته‌های اخیر به جمع پنج اثر برتر داستانی این نشریه بازگشته و این‌بار در جایگاه سوم قرار گرفته است. «بیمار ساکت»، داستان «تئو فابر» را روایت می‌کند که رمز و راز نقاش مشهوری را دنبال می‌کند که پس از شلیک کردن به همسرش دیگر صحبت نمی‌کند.

«مرگ طلایی» نوشته «جی. دی. راب» نیز در جایگاه پنجم دیده می‌شود. این رمان درباره «ایو دالاس» کارآگاه جنایی است که این‌بار درباره پرونده قتلی که توسط سلاحی مخوف و با انگیزه‌ای نامشخص صورت گرفته تحقیق می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید