فروش ۲۳ میلیون دلاری «مرد نامرئی» در افتتاحیه

  • آرشیو
  • شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ۹:۵۲
    کد خبر :692106

باکس آفیس پایان هفته آمریکای شمالی میزبان «مرد نامرئی» بود.

فیلم سینمایی مرد نامرئی با بازی «الیزابت موس» در 3 هزار 610 سینمای آمریکای شمالی 23 میلیون دلار در باکس آفیس پایان هفته خود فروش دارد.

دو فیلم دیگر پایان هفته از پارامونت و در گونه خانوادگی یعنی سونیک و فیلم آوای وحش از دیزنی در رقابت جدی برای کسب مقام دوم و سوم با فروش بین 13 تا 14 میلیون دلار رقابت دارند.

فیلم جدید سینماها یعنی «مرد نامرئی» در پیش نمایش خود در پنجشنبه شب توانست 1 میلیون و 700 هزار دلار فروش داشته باشد. این فیلم مورد انتظار قرار گرفته بود که بتواند 20 میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی در پایان این هفته با سرویس‌های فروش مستقل خود کسب کند که با کمک آن البته بتواند این رقم را تا 30 میلیون دلار بالا ببرد که بعید به نظر می‌رسید.

این فیلم که با بودجه 7 میلیون دلاری ساخته شده است توسط «لی ونل» نوشته و کارگردانی شده است که از طراحان مجموعه‌های «اره» بوده است. این فیلم نسخه مدرن سینمایی این فیلم برای سال 1933 ساخته «کلود رینس» بر اساس رمانی نوشته H. G. Wells است. الیزابت موس در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که متقاعد شده است که توسط همسر خشن سابق خود که حالا نامرئی شده است با بازی «الیور جکسون کوئن» شکار شده است. همه اطرافیان او معتقدند که او دارد عقلش را به خاطر همسر سابقش که کارشناس فیزیک نور بود و تلاش کرده که جهان را متقاعد کند که خودکشی کرده است، از دست می‌دهد.

در این فیلم همینطور آلدیس هاج، استورم رید و هریت دایر بازی می‌کنند.

منتقدین سینمایی در راتن تومیتوز به این فیلم امتیاز 92 درصد داده‌اند؛ امتیازی بسیار قوی برای فیلمی ترسناک.

موس در سریال Mad Men و دستیار ندیمه، بازی درخشانی کرد و توانست جایزه گلدن گلوب و امی را برای بازی در نقش جون اوزبورن به دست آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید