دنزل واشنگتن با فیلم پلیسی می‌آید

    کد خبر :692103

زمان اکران برخی از فیلم‌های سال آینده هالیوود مشخص شد.

تاریخ اکران‌های فیلم‌های سینمایی جدید در آمریکا اعلام شد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «چیزهای کوچولو» در ژانر تریلر با بازی دنزل واشنگتن برای 29 ژانویه 2021 اکران خواهد شد. «جان لی هنکاک» کارگردانی این فیلم پلیسی را بر عهده دارد. در این فیلم قرار است دو پلیس به دنبال قاتل سریالی بگردند.

«جارد لتو» و «ناتالی مورالس» در این فیلم نیز بازی می‌کنند. هنکاک و جان مارسون تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند و مایک دریک تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم است.

کمپانی برادران وارنر فیلمی بدون عنوان نیز برای تاریخ اکران «چیزهای کوچولو» در نظر گرفته است. همینطور کمپانی پارامونت انیمیشن هیولایی «رامبل» را نیز برای همان تاریخ آماده اکران می‌کند.

«رمی ملک» سال قبل بعد از آنکه در فیلم Bohemian Rhapsody بازی کرد و توانست بهترین اسکار را برای بازی در این فیلم به‌دست آورد وارد این پروژه شد.

رمی همینطور در فیلم جدید جیمز باند با عنوان «زمانی برای مردن نیست» نقش شروری را ایفا می‌کند. این فیلم در 9 آپریل اکران خود را آغاز کرد.

دنزل واشنگتن در سال 2018 در فیلم «ایکولایزر2» درنقش رابرت مک کال، مأمور امنیتی بازی کرد. این فیلم توانست 190 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی خود پول به جیب بزند.

سونی نیز فیلم خروج از «اتاق 2» را برای 14 آگوست تا 30 دسامبر اکران می‌کند. قسمت اول این فیلم در سال 2019 توانست 57 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی و 155 میلیون و 700 هزار دلار در فروش جهانی خود به‌دست آورد. در این فیلم هولاند رودن، ایندیا مور، توماس کاکرل، کارلیتو الیورو و ایزابل فورمن بازی می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید