مصدومیت شدید ۳ سرنشین خودروی سواری در تصادف با اتوبوس

  • حوادث
  • شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰
    کد خبر :692075

برخورد شدید خودرو سواری با اتوبوس در بزرگراه امام علی(ع) باعث شد سه نفر از سرنشینان سواری به شدت مجروح و روانه بیمارستان شوند.

حوالی ساعت ۱۳ ظهر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی پس از دریافت تماس شهروندان در مورد وقوع تصادف شدید بین دو دستگاه خودرو و محبوس شدن سرنشینان آن، بلافاصله زنگ ایستگاه ۲۱ را به صدا درآورد و نیروهای آتش نشانی را به همراه تیم نجات ۲ این سازمان را به بزرگراه امام علی (ع)، حدفاصل بزرگراه آزادگان و پل مشیریه اعزام کرد.

به گفته حسین حمیدی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل سه سرنشین با میانگین سنی ۴۵ سال در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) در حال حرکت بود که به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه اتوبوس پارک شده در کنار بزرگراه برخورد کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه هر سه سرنشین سواری به سختی دچار مصدومیت شده و در داخل این وسیله نقلیه به دام افتادند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قرار دادن علائم ترافیکی در اطراف صحنه تصادف برای ایمن کردن محل و جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی، مشغول عملیات شدند و هر سه سرنشین را که بشدت آسیب دیده بودند را از میان آهن پاره‌های اتاقک خودرو بیرون آوردند.

به گزارش مهر ،حمیدی با اعلام این که مصدومین بی درنگ توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند، اضافه کرد: آتش نشانان در ادامه عملیات خود، خودروی سواری را به حاشیه‌ی امن اتوبان منتقل کرده و پس از شستشوی محل به ایمن سازی صحنه حادثه مشغول شدند.

رعایت نکردن اصول ایمنی همیشه برای رانندگانی که تابع آن نبوده اند دردسرساز و گاهاً نیز باعث از دست دادن جان شأن می‌شود. رعایت سرعت مطمئنه و احترام به قانون نه تنها باعث به سلامت رسیدن افراد به مقصد می‌شود بلکه فرهنگ رانندگی صحیح را نیز ترویج می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید